Dat wilde ik dus ook opschrijven, maar bij mij was het een soort sprinkhaan, tenminste een dier met hele lange vleugels...iiieeehhh......Ben direct naar de wc gerend... Dat was dus ook de laatste x dat ik spinazie uit een potje heb gegeten!!
jakkes dat is ook goor! Wij eten al bijna nooit uit potjes, maar doen we dit wel spit ik eerst alles door voor we gaan eten haha. Zo viessss
Een broodje op mijn werk 10 jaar geleden. Nam een hap en ik trok iets uit mijn mond en trok en trok..Het was een dikke bal haar! KOTS. Sindsdien heb ik een angst voor doucheputjes ed
Alles wat met geit en lam te maken heeft! *kots*. Ik vind het net zo smaken zoals die beesten kunnen ruiken, er zit een penetrant vies bijsmaakje aan gatver! En echt hoor, heb al verschillende keren wat geprobeerd van zowel geit als lam en elke keer vind ik het weer zooooooo goor. Geitenkaas, lamsvlees, geitenmelk enz.
Flesje met rietje chocomelk (eeuwen geleden toen ik 11 was denk ik ofzo) 1 slok en ging over mijn nek. Was ondanks dat we het die morgen in de winkel gekocht hadden, niet meer goed namelijk! Denk je dat zure melk vies is? Moet je zure chocomelk proberen GATVERDAMME! Maar goed ergens heb ik dat liever als een sprinkhaan of kever in mijn mond vinden als ik spinazie aan het kauwen was. Als ik daar aan denk dan maakt mijn maag kleine saltootjes BWEEEEEEEEEEEEEEEEGH!
Oesters, slakken, mosselen, nee daar maak je mij echt niet blij mee.. Yoghurt met aardbeien uit een pak. Yoghurt prima, aardbeien ook, maar als ze al samen in een pak zitten, bah bah bah. Er zijn nog wel meer dingen die ik niet lust, maar als het ergens door heen zit vis ik dat er gewoon uit.
Vroeger kreeg ik tussen de middag weleens broodjes met knakworstjes. Was ik zo dol op. Op een middag weer en toen zat er in één zo'n worstje een heel hard stuk vet. Ik heb echt jaren geen knakworsten gegeten, zo smerig was dat. Een tijdje terug, zure melk. Wij hebben altijd houdbare melk die sowieso al anders smaakt, ik had niet geroken dat het zuur was en had wat nodig voor in aardappelpuree. Ik schonk een beetje in een glas, zag er normaal uit en nam even een slokje om te testen. VIES!!!! Ik stond te kokhalzen boven het aanrecht en toen ik het pak leeggoot was het na een beetje normale melk één waterige drab met klonten. BAH
Ik bestelde vis en zag op mijn bord één grote derrie van ondefinieerbare ingrediënten. Een uur later hing ik boven de pot....
Auberginepommenade.. Had het nog nooit op en deed toen elke maand mee aan internationaal eten. En 1 van die maanden hadden ze dus dit. Had nog nooit in een zakdoekje gespuugd, maar toen wel.
Ik lust eigenlijk alles, proef ook alles.. maar van zuurkool ga ik echt over mn nek. hoefde ik vroeger dus nooit te eten. Onze zoon heeft dus ook nog nooit zuurkool gegeten, van de geur alleen al mosselen en oesters 1x geproefd: nooit weer
Veel mensen vinden ze superlekker maar ik dronk spontaan een glas rode wijn leeg om de smaak kwijt te raken terwijl ik nooit rode wijn drink; gefrituurde inktvisringen!! Getverderrie!! Net elastiek... of rubber, ik kreeg 't niet door en vond ze zo vies smaken, yak yak.
Koolraapjes, krijg al de rillingen als ik eraan denk. En in de categorie bedorven: een haring op een toastje wat al iets te lang had gelegen... Echt goed ziek van geweest. En een slok multivit drank die niet goed meer was. Zette dat flesje aan mn mond en kreeg ineens een slijmerig brok naar binnen. Echt heul naar....
Vis (behalve vissticks en lekkerbekkies), en witlof ham/kaas uit de oven.. Gruwel.. Oh, en Bessola (?), van die yogurt met besjes etc erin.
Kippelevertjes en bloedworst. Ik krijg het niet weg. Als ik er alleen al aan denk hang ik boven de pot. Bah.
Gatver, wat een gore dingen! Dat van die slijmerige brok, met drinken heb ik ook een keer gehad maar dan met chocomelk. Echt zo'n dikke klont in mijn mond, ieee!! Ooit zijn we erg 'luxe' uit eten geweest met het werk van mijn man. Kregen we een voorgerecht, een stukje vlees in een glaasje. Ik nam een hapje maar je kon er geen hapje van nemen, was niet door te krijgen. Ik vond het zo ontzettend goor! Wat bleek, het was zwezerik.. Thuis opgezocht en dat is de schildklier van een beest. Ik ben toen alsnog over mijn nek gegaan. Wat een vies hompje vlees wat dat..
Een toetje waar een stuk ( weet niet precies wat het was maar leek op spagetti) die zat vast in mn keel zooo goor. Heb een paar jaar bij ah in de slagerij gestaan en heb een keer meegemaakt dat mensen met vlees ( varkenshaas) terug kwamen waar een gezwel in zat. Moet je voorstellen dat je met zn allen aan tafel zit met kerst en dat je je stuk vlees open snijd waar een drap uit komt groen/ geel baah baah!
Ooo dames, bah bah! Geweldig al die dingen haha.. En het helpt idd bij lekkere trek, ff dit topic doorlezen hahaha en denken aan al die vieze dingen, brrr! Keep it going!