Ik was nog klein en we woonden toen nog op curacao. Mijn moeder had een vriendin met een nagelsalon aan huis en zij had een dochter van mijn leeftijd. Een dag was mijn moeder daar haar nagels aan het doen en het duurde zolang dat ze ons warme eten had gegeven (op curacao eten wij warme eten rond 12u/13u). Smaakte goed maar er zat een dikke vette vlieg in mijn eten!!! Ik zag het wel maar dacht er niet bij na en het ging allemaal zo snel. Heb op dat vieze ding gekauwt en doorgeslikt. Ik wilde niet onbeleefd zijn en het eten eruit spugen. BAHBAHBAH sindsdien nooit meer daar gegeten vond mijn moeder ook een goed idee. Niet eens drinken aannemen ofzo. Ik word er nog misselijk van hoor. Ooh en bedorven melk drinken is mij ook ooit overkomen.
Toen ik een paar jaar terug aan het backpacken was had ik een raita genomen (een soort yoghurtsaus met munt). Ik dacht dat het wel kon, maar ik werd die nacht zó ziek. Ik ben serieus nog nooit zó ziek geweest. Jaren later heb ik op het nieuws mensen met cholera gezien en het leek er eerlijk gezegd wel op. Ik zal de details besparen, maar heus, diarree is er niks bij. Het leek de excorcist wel. Ik weet nog steeds niet of het de raita was of een heel smerig toilet van een paar dagen daarvoor... maar ik kan geen raita meer zien. Als ik alleen al aan dat restaurantje denk wordt ik weer helemaal misselijk.
Iets uit de achterhoek Mijn familie heeft het er nog steeds over, vonden het een traktatie als oma dat maakte Zat ook nog spek doorheen Voor mij was het echt een straf
Haha heerlijk dit Zelf nooit iets meegemaakt gelukkig, maar mijn moeder heeft ooit tijdens het eten van bloemkool een uitgekookte rups op haar vork gehad.. (Blijkbaar niet goed genoeg gewassen ) Ze heeft jaren geen bloemkool meer gegeten en wij mochten pas in de prullenbak kijken toen ons eigen bord leeg was haha Ik vind best een boel normale dingen vies dus daar zal ik maar geen lijstje van gaan maken Als ik iets echt vies vind qua eten ga ik daar al vrij snel van over mijn nek..
Bij de febo een keer een kroketje gehaald, nam een hap, en trok ik er zo een heel servetje uit. Vond dat toch behoorlijk ranzig. Heb heel lang geen kroketten meer gegeten. Oh en bij een Chinees eet ik nooit meer, sinds ik er een paar jaar gewerkt heb. Veel Chinezen koken behoorlijk ranzig. Roggelen en spugen op de grond. Naja, ik zal verder niet te veel in detail treden, het gaat er heel onhygienisch aan toe.
ik heb ooit eens een mandarijntje gegeten met die witte draadjes/ velletjes er nog aan, moest er zelfs bijna van kokhalzen. de rillingen lopen nog over mijn rug als ik er aan denk. Mijn mandarijn moet nu gewoon schil en vel vrij zijn.
Het smerigste wat ik ooit op heb.. Gehaktballen gemaakt door mn schoonvader... Heb echt met tranen in mn ogen en braakneigingen zitten eten.. Haha
de roti kant en klaar maaltijd van de AH heb 3 dagen verrotte ei lopen boeren (zat een ei bij de maaltijd. smaakte niet naar rotte ei)
champignonrisotto. jakkes en dat in een 5sterrenhtl. kok kwam persoonlijk aan de tafel vragen of hij iets anders moest maken voor me. schaamde me dood, man vond het super lekker.
In Schotland: Haggis Haggis - Wikipedia Ik ga al kokhalzen als ik er aan terugdenk, en ik heb echt maar een heel klein beetje gegeten uit beleefdheid voor degenen die ons ontvingen daar. Blehhhh.
oooh...zit ik hier hier met een reep chocolade met hazelnoten,met de gedachte: dat is toch wel veilig....uhm..... ik leg de reep voor nu toch maar ff weg..(al zie ik niks geks gelukkig)