ja volgens mij ook gewoon bij de piercingshops ja, ik moet er zelf ook nog 1 kopen. wanneer doen jullie die erin? als je er last van krijgt ofzo?
Ik heb hem eruit gehaald toen ik positief testte. Geen idee waarom eigenlijk, beetje impulsieve actie. Loop nu met een gat in mn buik. Hahahaha! Is goed dicht gegroeid hoor, alleen bovenste stukje niet, zal wel altijd zichtbaar blijven, maar ja. Helaas pindakaas.
Ik heb er 1 bestelt via internet.. gewoon via google opgezocht. En die heb ik al in gedaan voor alle zekerheid.
Ik heb de mijne bij de v&d gekocht en op maat geknipt. Maar je moet gewoon een 'plastic' staafje kopen. via internet kun je ze bij div sites bestellen
Heb hem pas na 20 wk ingedaan trouwens. En tijdens de bevalling moest hij uit, voor de zekerheid. En meteen erna weer erin, ging al moeizaam!
gewoon eruit halen wanneer je navel geplopt is en je er last van krijg.. ik heb de mijne gekocht gewoon in een piercing zaak en moet je zelf dan op maat knippen succes
het gat zal ook wel niet snel dichtgroeien nee, ik heb hem nu ook al weer 9 jaar er in zitten! Tijd gaat echt snel!
gat groiet inderdaad neit snel dicht... ik heb hem er bij denk 32 weken uitgehaald hij zat niet lekker en denk pas toena lysai 5 maanden was hem er weer in gedaan.. okee gaatje was iets kleiner dus heb beetje geduwt maar was geen bloed niks dus ja haha hier zit ie weer gewoon goed
Heb een hele tijd nog gedaan met een gewone piercing met extra lang stokje, met 29 weken heb ik bij mariebelle.nl een plastic staafje en wat losse bolletjes besteld, helemaal nergens last van zo. Alleen zie je het zwarte stokje onder mijn vel zitten zo is het opgerekt