Zit er niet per ongeluk een ovulatietest in dat hulsje ofzo? Echt gek dit. Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Vaag?! Begrijp ik nou goed dat het een KV en een Wondfo zijn? Hoewel die onderling al identiek zouden moeten zijn, but still; misschien zit het ‘m daar in? *edit* excuus, beide Wondfo zie ik. Nope, ik weet het niet. Schiet mij maar lek. Vage shit. Doe er nog ‘s eentje?!
Ik denk negatief. En dat komt omdat de test van vanmorgen negatief was en de dipstick van vanmiddag ook. Een test kan niet in een paar uur tijd van negatief naar vet positief gaan op (10-11 dpo zelfs). Ik ben dus bang voor een flink valse streep.... Ook vind ik de teststreep niet mooi strak maar wat groezelig aan beide buitenzijdes... maar wellicht licht dat aan de foto? Maar hoop uiteraard dat ik het hartstikke fout heb!
Klinkt gek maar wat gebeurd er als je een druppel water door die positieve test heen doet. Misschien een ophoping? Vind het overigens wel een mooi strak lijntje.
Met de streep is niks mis. Identieke “groezels” als de controlestreep. Recht, goed gekleurd en absoluut heen ophoping. Als dit een valse streep is (of tenminste; als er geen zwangerschap is nu) is dat omdat er wat mis is met de strip. De stréép is legit. Waarmee ik, nogmaals, niet zeg dat hier idd sprake is van een zwangerschap want jouw theorie @RoGiJuLi betreffende het vergelijk met de beide andere testen onderschrijf ik wel degelijk.
Als dat een vals positieve is dan vind ik dat een ontzettend kwalijke zaak en zou ik dit zeker melden bij Kruidvat.
Daarom zei ik ook dat het ook aan de foto kan liggen Maar ik duim gewoon echt dat juist de negatieve testen vals zijn
Ik zit nog eens die 1e test te bekijken. Maar zie hier toch echt ook een streepje. Als je er wat water doorheen doet wellicht beter te zien? Verschil blijft te groot tussen die 2 testen dat wel!
@RoGiJuLi & @Patchwork ik denk zelf ook dat de positieve test niet klopt hoor.. kan niet ineens zo positief zijn.. het lijntje is wel gewoon goed.. geen penstreepje oid, gewoon bijna zelfde dikte als controle streep en mooi roze. Ik heb er al een druppeltje water doorheen laten lopen om te kijken wat er gebeurt maar er veranderd niks aan de test.. Voor de mensen die iets zien op de andere testen, ik zie misschien ook een heeeeeeel licht tuurstreepje.. maar gister was ie toch iets duidelijker.. dus ik was er zelf vanuit gegaan dat het gewoon heeeeel vroeg was mis gegaan (nadeel van zo vroeg testen) maar wilde toch ook nog eens met middagurine testen omdat ik daarmee bij mijn zoontje ook duidelijker testte namelijk..
Die dipsticks zijn vaak wat minder gevoelig. Maar dat die wondfo van vanmorgen en vanmiddag zoveel verschillen is raar. Ik zou niet voor een digitale gaan. Geeft echt niet meer zekerheid dan een streepje zien. Het is niet zo dat die wel in je buik kunnen kijken. Wel zou ik nogmaals testen, wellicht met een ander merk. De predictor bv is erg betrouwbaar. Twee vals positieve testen (niet uit hetzelfde doosje) lijkt me sterk.
Zwanger en kids vertrouw ik niet... teveel vals positieve licht roze lijntjes op gezien op dit forum haha dus dat vind ik gevaarlijk om op te oordelen. Heb je nog testen is huis??
Ja nog 1 wondfo en wat van die dipsticks.. en nog die gratis testen maar die doe ik dan dus niet meer
Ik zou nog een Wondfo willen zien als je er nog eentje hebt. Niet eens per se met ochtendurine. Als die duidelijke test echt door een zwangerschap wordt veroorzaakt, zou een nieuwe immers ook minimaal met een duidelijk streepje moeten uitslaan, al zou dat om dit tijdstip dan wellicht minder donker zijn dan die aangenomen “valse”.