En toch had ik het ook. Ik had geloof ik 9/10 dpo een hele duidelijke test. 4 a 5 uur later testte ik weer omdat ik het niet geloofde en dat streepje kreeg ik bijna niet op de foto. Het verschil was zó groot, dat ik niet meer durfde te testen. Omdat ik kV niet meer aandurfde door het verschik.had ik daarna met CB plus getest en daar liep ie mooi op! Dus het kan wel!
Wat stom zo'n duidelijke valse test ertussen helaas zie ik op de andere testen van gisterenavond niks, maar als jij in het echt wel een streep ziet dan ga ik heel hard duimen dat ie mooi oploopt!!
Ach had het al wel verwacht... een test kan niet ineens zo mega knallen na mega tuurstreepjes.. ik vind het knap dat anderen hier die mega tuurstreepjes zien want ik zie ze zelf met het blote oog nauwelijks haha. Ik ga er vanuit dat ik gewoon naar ronde 8 mag, helaas..
Wat k*t zeg. En belachelijk dat die test zo positief is, terwijl er niks van klopt. Idd precies zoals ashleyrachel had. Hopelijk wordt ie alsnog positief. Je nod was zondag, dus het kan nog toch?