ik moet ook eerlijk zeggen dat ik geen voorweeen gehad heb nog, of indalingsweeen, helemaal niks. het is voor mij gewoon wachten op de bevalling geloof ik
heb net weer een douche genomen.. maar heb nog niet het gevoel dat het minder is.. ik had tijdens het douchen weer die menstruatie pijn.. nog steeds zonder enige regelmaat.. zover ik voel.. rugpijn en zijpijn ook nog steeds.. wat moet ik hier nou toch mee?!
Zoals je beschrijft, dat het met douchen niet beter gaat, maar juist meer krijgt? ZOu ik haast denken dat je toch wel echte weeën hebt. Maar kan niks met zekerheid zeggen.
heb nu wel met meer regelmaat menstruatiepijn.. weet alleen niet hoelang, kan niet echt aangeven wanneer het begint..
ik zou gewoon als ik jou was toch echt even bellen naar de v.k. al is het maar om haar even op de hoogte te stellen van hoe of wat, en dat het dus Misschien wel begonnen is. dan kan zei kijken of ze het nodig vind om even langs te komen ja of nee, beter dan dat je dalijk twijfelt om om 11 uur nog te bellen ofso. suc6! je hebt er dan toch eigenlijk al wel heel de dag last van dus wie weet hoor
ja dat is waar sannehai, maar mijn bed kan nog niet op klossen, dus als ze dan langskomt kan ze me toch niet controleren?
jawel hoor, ze kunnen je zelfs controleren op de bank. Als je maar geen hele bevalling zo laag doet want dat vindt de vk niet zo prettig.
Je kan beter voor niets bellen dan te laat en misschien ook gewoon voor jezelf zodat je weet waar je aan toe bent. Ik heb helaas geen ervaring met voorweeen dus kan je geen raad geven. Bel gewoon je VK, zijn wel wat gewend hoor! Succes meid!
Heb mee gelezen, kon weinig tips geven want ben zelf onervaren. Ben nu alleen toch wel nieuwsgierig of het toch heeft doorgezet..
heb de verloskundige gebeld.. volgens haar waren het toch gewoon voorweeen.. ik kijk het gewoon vanavond aan, als ze sterker worden moet ik bellen.. vriendlief en zusje zitten geheel in de zenuwen, terwijl ik denk dat ik vanavond gewoon in me eigen bedje slaap en dat het allemaal niet doorzet.. achja, we zullen zien..
Hey, Ik heb ook heel erg last van voorweeen gehad, bij mij kwamen ze idd vaker snachts dan overdag. Je kan idd overal last van krijgen het is zwaar frustrerend, bij mij had het gelukkig 1 cm opgeleverd en konden ze me strippen en hierdoor is de bevalling op gang gekomen. Maar ook dat hoeft niet strippen kan ook niks uit maken!! Sterkte ing en hopen dat je kleintje gauw mag komen!! Liefs
hoi meiden, zoals ik al dacht is het niet doorgezet.. wel rommelt het nog een klein beetje, en vancht ook veel harde buiken gehad.. maar verder helaas helemaal niks...