Goedemorgen, Ik ben gister naar de verloskundige geweest (33w en 4 d) en die kleine ligt in stuit. Ik moet over 2 weken weer naar de verloskundige, dan wordt er gekeken of het nog steeds in stuit ligt en dan kan er een afspraak gemaakt worden om ukkie te laten draaien bij de gyn. Nou heb ik begrepen dat dat ook niet geheel pijnloos is, en dat het dus ook niet altijd lukt. Gister gelijk aan het googlen geslagen en toen kwam ik iets tegen over moxa therapie (chinese geneeskunde). Je kan dan een dvd bestellen met een aantal van die moxasticks. Kost wel meer dan 50 euro. Nou was ik gister bij een chinese kruidenwinkel en daar hadden ze ook moxasticks voor 2,50 (!!!). Heb er maar 1 gekocht. Kan iemand mij vertellen hoe het precies gebruikt moet worden en wat zijn jullie ervaringen. Is het inderdaad: baat het niet, schaad het niet? Alvast bedankt..... Liefs Ik ook van Jou
yep, de stick laten branden en aan de buitenkant van je kleine teen houden. Geloof 10 of 15 minuten per kant, weet het al niet eens meer... Bij mij niet geholpen, maar ik was ook later (eingelijk iets te laat) ermee begonnen. Suc6!
Ik heb het door een acupuncturist laten doen helaas niet geholpen. Het is uiteindelijk een keizersnede geworden. Succes de laatste weken!
hoi, ik ben begonnen met moxa met 34 weken. ons meisje lag ook in een stuit. mijn vk en acupuncturist hebben het me aanbevolen om het 5 dagen te proberen. ik heb 3 sticks(1,- per stuk) van haar meegekregen en ben aan de slag gegaan. inderdaad ongeveer 5 à 10 minuten bij je kleine teen houden (zijkant en bovenkant van je kleine teen) laat je partner ook af en toe tussendoor je teen masseren zou het ook buiten doen want het stinkt heel erg hihi afgelopen maandag kreeg ik een liggingsecho en ze is gedraaid. van moxa blijken de baby's drukker te zijn in de buik waardoor ze sneller draaien. ach ja, ik ben iig blij dat ik het heb geprobeerd wat je zelf ook zegt...baat het niet, schaadt het niet heel veel succes!!!!
Dit is precies waarom ik geen moxa ga doen...mijn kindje is al ZOOO druk van zichzelf, ze draait nog best vaak goed, maar gaat uiteindelijk toch weer in stuit liggen. Moxa, maar ook uitwendig keren heeft denk ik voor dit eigenwijze meiske geen zin....Nu maar hopen dat ze toch nog een keertje goed blijft liggen, anders wordt het een keizersnee.
Dank jullie wel voor jullie reacties... Ik ga er vandaag mee aan de slag. \Ben benieuwd. Ik zal het wel laten weten als ze gedraaid is. Liefs Ikookvanjou