Dilemma, Als er een broertje of zusje komt, dan verhuist mijn dochter naar de grote kamer waar ze dan samen liggen en gaan wij naar de kleine kamer waar we dan als volgt met onze voeten in de kleerkast zullen liggen. Gezellig lijkt me want onze grote slaapkamer is 7.5m op 4.3 en dat is echt wel een balzaal. Het kriebelt om te starten met schilderen zelfs nu ik nog niet zwanger ben. Onze meid haar muur vol girafjes getekend wordt blauw geverfd en onze bordeaux muur krijgt een liggende giraf in een hangmat (zoals haar donsovertrek) zodat het wat leuker wordt voor haar. Gordijnen worden niet veranderd aangezien ze neutraal zijn. Dus al bij al weinig kosten. Aangezien mijn handen jeukten zei mijn vriend: na de feestdagen kunt ge starten. Wat zouden jullie doen? Ik moet wel zeggen dat ik tussen mijn mk en onze zwangerschap van onze dochter ook al haar kamer io had gebracht en dan was er ook nog geen sprake. Pfff, weet het niet goed. Ik zou niet willen dat ik dan nog meer ga vastpinnen op een zwangerschap of ik kan er misschien ook net rustiger van worden. Kitty
Och,joh ik begrijp je volkomen!Maar onthoud 1 ding:Het is maar verf!En als je bv net als mij al je meubeltjes hebt staan VOOR je zwanger bent...Het is MAAR hout... Snap je waar ik heen wil? Ik ga allerlei spulletjes kopen VOOR ik zwanger ben want tja,om alles in 9 maand te stoppen...Ik wil me liever richten op de zwangerschap en zo gezond mogelijk zijn (Zonder stress,en heel veel fun)