wat is het toch allemaal ingewikkeld geworden al die zorgverzekeringen... zou niet moeten mogen, maargoed we moeten voor 2016 weer wat kiezen, nou heb ik nooit zoveel nodig, wellicht weer alleen de basis maar we zitten ook aan een osteopaat te denken, misschien is het dan toch verstandig om aanvullend te pakken... maar zie bijna overal een max staan van zo'n 40 euro.. en tandarts, foto's maken, hij vind vast ook weer een gaatje, maar of dat de moeite is voor een aanvullende tandarts verzekering.. en ook lastig te zeggen, wanneer zou je voor een 2e willen gaan... eigenlijk wel belangrijk voor de zorgverzekering.. ons zoontje word in aug pas 1, dus verwacht pas op zijn vroegst rond die periode voor de 2e te willen, mocht het uberhaupt al snel lukken.. maar op zijn vroegst dan pas de zorgkosten voor 2017.. dus dit stuk weeg ik maar niet echt meer in de keus ,zorgverzekering.. de kids hebben krijgen nog heel veel vergoed vanuit basiszorg, dus daar lijkt me ook niet dat ik daar aanvullend voor zou moeten pakken. ja misschien de osteopaat is er een verzekering die best goede dekking heeft, en relatief goedkoop?
IZZ vergoedt onder andere osteopathie 100% tot een bepaald bedrag afhankelijk van het pakket dat je neemt. Je kinderen krijgen automatisch hetzelfde aanvullende pakket. In elk geval onder de 18 jaar.
Kijk eens bij FBTO, daar kan je modules het hele jaar door aanzetten.. Weet niet hoe een osteopaat vergoed wordt daar..
Hier anderzorg jong.. Jong is een pakket met fysiotherapie, andere therapieën maar ook met tandarts verzekering.. Kinderen gratis aanvullend meeverzekerd. Wij kregen grootste deel van de kosten vergoed vd behandelingen bij de osteopaat (kregen 216 vd 270 euro weer)
Ik heb cz plus. Daar krijg je tot een bepaald bedrag terug. Ben er met mijn dochter ook geweest..moest 75euro per keer betalen en kreeg 40 euro terug telkens.
maken jullie veel gebruik van de zorg uit de aanvullende verzekering?\ hoe hebben jullie de verzekering gevonden?
Zilveren kruis vergoed basis 40 euro p dag. Vraag osteopaat/homeopaat rekening splitsen en heb je alles gratis Collectief polissen bidden altijd meer vis werk bijvoorbeeld. Simpel. Kijk online naar afgelopen jaar hoeveel kosten en waar heb je gemaakt en op basis daarvan uitrekenen wat is goedkoper zelf betalen of aanvullend. Hier bijv tandarts dekte 150 meer dat ikzelf zou betalen aan extra premie. Dus ik heb 3*** ipv 4 gekozen. Dezelfde met zwanger bevallen ik was goedkopee uit om zelf betalen dan aanvullend omdat ik medisch ben.
deze had ik gister aangevraagd, nu net toevallig op independer, blijkt hij niet voor mij geschikt te zijn, is maar tot 30 jaar. kan ik bij anderzorg nergens terug vinden...? raar dat ik hem dan bij anderzorg wel kan selecteren, je moet je geboortedatum toch invullen, nouja zal dan wel bericht krijgen. was wel een mooi pakket