Ik sta te klapperen met mijn oren bij sommige verhalen. Laten we maar zeggen dat iedereen het op zijn manier doet. Onze uk had verborgen reflux en schreeuwde dagen nacht. Persoonlijk zou ik geen grote flessen aanbieden maar kleinere. Het opdrinken heeft niet altijd te maken met honger maar ook pijn. Onze uk zoog veel en dronk veel omdat het vocht de pijn verminderde maar door de hoeveelheid kon hij er juist meer last van hebben Ik zou terug gaan naar de leefregels die passen bij reflux en kijken wat het doet. Misschien is dat voldoende. Onze uk huilde maanden lang dag en nacht. Ook met medicatie kon hij moeilijk tot niet slapen. Ik sliep 4 a5 uur per nacht dus weet hoe zwaar het is. Je zou je er ook bij neer moeten leggen dat het even zo is, kan ontwikkeling zijn. Door jou stress is de kleine weer onrustig.
WoW even een paar dagen niet gekeken en een hele rel ontstaan.. Anyway....ik maak haar niet meer wakker om 23u en dit gaat prima. Ze slaapt ineens veel langer..vannacht van 20.45 tot 6.30 vanmorgen. Dit mag van mij zo blijven 😬
Ach ja, internet, meningsverschillen en interpretaties. Fijn om te lezen dat je weer op de goede weg zit!