Wat is het nu?? Wel of niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lonsje84, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lonsje84

Lonsje84 Nieuw lid

10 feb 2010
    1
    0
    0
    Ik ben nu iets meer dan een week overtijd. Vlak voordat ik ongesteld zou moeten worden, begonnen de gebruikelijke klachten. Buikkrampen, lage rugpijn...Maar ik werd niet ongesteld. Het voelde precies zo en verdere klachten had of heb ik niet. Toen ik 2 dagen overtijd was, heb ik een zwangerschapstest gedaan. Negatief. De volgende dag opnieuw, weer negatief:(. Na 5 dagen overtijd nog een, negatief:$. Na een week heb ik de huisarts gebeld. Deze zei dat ik gewoon geduldig moest zijn en dat ik nog een weekje moest aankijken en dan weer een test moet doen en dat die testen soms pas na een maand schijnen te werken. Naast die voortdurende spanning in mijn onderbuik en lage rug heb ik verder echt totaal geen klachten die kunnen wijzen op een zwangerschap. Ik wordt gek van onzekerheid:(. Ik hoop dat ik wel zwanger ben!

Wat is het nu:(

2. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, wij kunnen je helaas ook niet vertellen of je wel of niet zwanger bent ;)

Welke test heb je gebruikt? De test van Clear Bleu (de digitale) geeft al heel vroeg een positief resultaat en geeft ook duidelijkheid omdat er echt 'zwanger' of 'niet zwanger' in beeld komt. Geen onzekerheid over lichte streepjes e.d. dus. Doe gewoon zo'n test (met ochtendurine) en je hebt duidelijkheid.

Ik duim met je mee! Succes!

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hoe is je cyclus verder, ben je net gestopt met de pil?

Deel Deze Pagina