Vrijdag begonnen mijn klachten. Begon met spierpijn, vanaf zaterdag soms wat hoofdpijn erbij, pijnlijke ogen, beetje algehele malaise en bij inspanning kortademig. Maandag positief getest. Eergisteren en gisteren wat snotterig, maar dit is alweer over. Ben inmiddels volledig klachtenvrij, alleen de kortademigheid bij inspanning die er vanaf het begin was blijft aanhouden. Mag ik nu morgen wel of niet uit quarantaine? Want van wat ik lees kan die kortademigheid wel weken aanhouden. Ook staat het niet bij de lijst van klachten waarbij je in quarantaine moet blijven zoals snotneus, hoesten, niezen etc. GGD is uiteraard niet bereikbaar op zondag. Ook lekker handig in deze tijd
Ik zou hem als klaar beschouwen. Het zijn waarschijnlijk restklachten en als het niet op het lijstje staat dan staat het er niet hè
Als je klachten vrijdag al begonnen mocht je er gisteren al uit. Kortademigheid kan heel lang Aanhouden! Sterkte ermee
Volgens mij niet want eergisteren werd ik ineens wat snotterig tot en met gisteren. Vandaag is dus mijn eerste klachtenvrije dag. Dus volgens mij mag ik dan morgen uit quarantaine.
Klopt eerst 24 uur klachten vrij! En die kortademigheid is geen klacht die mee telt om nog in quarantaine te moeten blijven dus je mag morgen eruit
oeps sorry! Idd 24 uur klachtenvrij. Lezen is moeilijk hè?hahaha. Hier zitten we al 2 weken in quarantaine. Eerst zoontje. Nu man en dochter. Ik zit officieel niet in quarantaine maarja in je eentje gaan winkelen of lunchen is het ook net niet hè? Hopelijk morgen weer lekker de dagelijkse gang!