Bevallen en een flinke blindedarm ontsteking. Oh, en de tandarts gisteren komt ook wel in de top 10. Stuk kies afgebroken, bij dat ontstoken tandvlees. Verdoving werkte daardoor niet ( max dosis verdoving gehad ). Damn, bloeden als een rund en het was geen feestje gisterenavond toen de verdoving EINDELIJK begon uit te werken. Maar een paar ibu's en een halve fles wijn hielpen aardig.
Met stip op 1 mijn vader missen, met name het eerste jaar nadat mijn zoontje geboren was, realiseren dat zij elkaar nooit zouden ontmoeten terwijl hij op mijn vader lijkt.... Nr. 2 keelamandelen laten knippen Bevallen deed wel pijn, maar mijn zoontje maakte alles goed!
M'n bevalling zeker niet, die komt niet eens in de top 10 (sorry ) Ik lijd al m'n hele leven aan migraine en heb een paar keer een aanval gehad, die zo heftig was dat ik dacht dat m'n hoofd uit elkaar zou klappen, ik lag te creperen van de pijn op de grond. Dus dat is toch wel de ergste pijn ooit.
Bij de tandarts! Had een onsteking bij het tandvlees. Ze hebben de boel zo even opgesneden en vervolgens er opstaan drukken zodat alle rommel eruit kwam..Sindsdien ben ik bang voor de tandarts! Maar hij heeft het wel weer goed gemaakt hoor. Kreeg een antibioticakuur voorgeschreven en als resultaat daarvan een prachtige dochter gekregen haha.
Laatste stukje bevalling voor het persen. (keizersnede en herstel vond ik trouwens een piece of cake in mijn geval, gelukkig). Toen ik keihard was uitgegleden in de gang en mn knieschijf ergens bovenaan mn scheenbeen een nieuw plekje had gevonden.
geestelijk: mn vader verliezen aan kanker. Lichamelijk: opstaan na mn keizersnede idd.... alsof je vanbinnen opengescheurd word.... :S
Lichamelijk: Nierstenen! Steekt ver boven mijn galsteenaanvallen, alvleesklierontsteking en bevallen uit. Geestelijk: Misbruik, jarenlange geestelijke en lichamelijke mishandeling, pesten, en het sterven van mijn zusje, ze kreeg een hersenvliesontsteking en viel bewusteloos in mijn armen toen we samen aan het spelen waren.