Wat is het pijnlijkste wat je ooit hebt meegemaakt (fysiek)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amare, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.317
    113
    Gelderland
    poeh ik denk toch wel de kiespijn die ik had in een kies en op dat moment is eerst mijn verstandskies getrokken met een ontsteking in mijn kaak. Toen ze erachter kwamen dat dat niet de veroorzaker was is er een behandeling uitgevoerd aan de andere kies. Ondanks de hoge dosis ibu heb ik gehuild van de pijn.

Ook het herstel van mijn 2e ks was pijnlijk. De 2e dag hoopte er allemaal lucht op in mijn buik waardoor er zenuwen beknelt werden. Gelukkig was dat gauw op te lossen.

en op dit moment heb ik hand-voet en mond ziekte en mijn hele mond zit vol met blaren/aften. Pijnlijk maar vooral erg irritant:(

2. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Het blaasonderzoek dat ik heb gehad. Met een ijzeren staaf mn urinebuis in. Noooooooooooit meer.

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Plaatsen van een spiraal 4 jaar geleden. Echt zo'n pijn!

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    En de hechtingen die na mijn bevalling zijn gaan ontsteken en eruit halen daarvan. Auw!

5. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik schrik ervan dat het plaatsen van een spiraal zo'n pijn doet! Ze doen echt alsof dat easypeasy is!:$

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Brr oh nee echt niet! :$ Ik was toen al bevallen van de eerste. Dat ze zo je baarmoedermond vast pakken; AUW! Eigenlijk zou ik hem nu ook weer willen, maar durf gewoon niet :)

7. Nogablokje

Nogablokje Niet meer actief

2x nierbekken ontsteking. Ook alle 2x in het ziekenhuis mee gelegen. Man man man wat een pijn!!

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

nou ja het duurt niet zo lang en je hoeft hem niet vaak te laten vervangen. eens per 5 jaar.

9. Tennes

Tennes Niet meer actief

Ik heb er niets van gevoeld!

10. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Hersenvliesontsteking. En tien jaar daarna waren letterlijk alle gewrichten in m'n lichaam ontstoken. Ik kon niets meer bewegen zonder morfine. En zelfs met die bende gilde ik van de pijn. Het heeft maanden geduurd voor ik mezelf weer kon douchen, koffie kon drinken, omdraaien in bed. Laat staan werken of huishouden. Afschuwelijk was dat.
    De bevalling (26 uur) was geen pretje, maar een walk in the park vergeleken met bovenstaande ;)

11. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Sowieso de bevalling, zenuwpijn aan tanden,
    Hangen aan haken (maar zou het zo weer doen!).

12. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nierbekkenontsteking en kiespijn.

13. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Dat vond ik inderdaad ook niet zo'n succes!

14. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    De keizersnede, en de eerste keer uit bed na de keizersnede :$

15. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    keizersnede die gehecht werd nadat de ruggenprik was uitgewerkt, de 1e keer moeten staan na de keizersnede en infuus prikken + de ruggenprik vond ik ook niet een heel fijn gevoel..

16. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    De nierstenen/nierstuwing tijdens mijn eerste zwangerschap. Tijdens mijn tweede zwangerschap een vwp gehad met 28 weken, voelt ook niet bepaald fijn. De leverpijn tijdens een HELLP-aanval, mijn god, wat voel je je dan naar. Maar met stip op 1, valt eigenlijk wel wat onder de bevalling maar dat was het scheuren van het buikvlies. Dit voelde ik helaas nog ondanks de ruggenprik...

17. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Hmm het is al heel lang geleden, maar als ik eraan denk voel ik het nog.. Ik was stappen met een stel vriendinnen toen 1 van mijn vriendinnen ruzie kreeg met een meid, ik er met mijn stomme hoofd tussen sprong en die meid mij met een stuk glas in mijn gezicht sneed.. Had ik een borreltje gehad dan had het misschien wel meegevallen:) , maar in dit geval was ik de BOB en deed het echt vreselijk zeer!;)

18. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Die eerste keer uit bed is inderdaad hel! :$:$

19. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naats mijn bevalling die pijn doet maar waar je iig. nog wat voor terug krijgt, nierbekkenontsteking, salmonella vergiftiging en toch op nummer 1: oorontsteking, mensen kinderen, wat doet dat pijn :(

20. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    De poging tot een ruggenprik bij mijn bevalling was toch wel heel erg pijnlijk. Ik probeerde te denken, zometeen is het over, maar dat moment kwam niet. Het mislukte en ik heb het maar zonder gedaan. Het idee dat ze het nog eens gingen proberen, kon ik echt niet aan!! Al stelde de arts voor om het over een uurtje nog eens te proberen, no way!!

Deel Deze Pagina