poeh ik denk toch wel de kiespijn die ik had in een kies en op dat moment is eerst mijn verstandskies getrokken met een ontsteking in mijn kaak. Toen ze erachter kwamen dat dat niet de veroorzaker was is er een behandeling uitgevoerd aan de andere kies. Ondanks de hoge dosis ibu heb ik gehuild van de pijn. Ook het herstel van mijn 2e ks was pijnlijk. De 2e dag hoopte er allemaal lucht op in mijn buik waardoor er zenuwen beknelt werden. Gelukkig was dat gauw op te lossen. en op dit moment heb ik hand-voet en mond ziekte en mijn hele mond zit vol met blaren/aften. Pijnlijk maar vooral erg irritant
Ik schrik ervan dat het plaatsen van een spiraal zo'n pijn doet! Ze doen echt alsof dat easypeasy is!
Brr oh nee echt niet! Ik was toen al bevallen van de eerste. Dat ze zo je baarmoedermond vast pakken; AUW! Eigenlijk zou ik hem nu ook weer willen, maar durf gewoon niet
Hersenvliesontsteking. En tien jaar daarna waren letterlijk alle gewrichten in m'n lichaam ontstoken. Ik kon niets meer bewegen zonder morfine. En zelfs met die bende gilde ik van de pijn. Het heeft maanden geduurd voor ik mezelf weer kon douchen, koffie kon drinken, omdraaien in bed. Laat staan werken of huishouden. Afschuwelijk was dat. De bevalling (26 uur) was geen pretje, maar een walk in the park vergeleken met bovenstaande
keizersnede die gehecht werd nadat de ruggenprik was uitgewerkt, de 1e keer moeten staan na de keizersnede en infuus prikken + de ruggenprik vond ik ook niet een heel fijn gevoel..
De nierstenen/nierstuwing tijdens mijn eerste zwangerschap. Tijdens mijn tweede zwangerschap een vwp gehad met 28 weken, voelt ook niet bepaald fijn. De leverpijn tijdens een HELLP-aanval, mijn god, wat voel je je dan naar. Maar met stip op 1, valt eigenlijk wel wat onder de bevalling maar dat was het scheuren van het buikvlies. Dit voelde ik helaas nog ondanks de ruggenprik...
Hmm het is al heel lang geleden, maar als ik eraan denk voel ik het nog.. Ik was stappen met een stel vriendinnen toen 1 van mijn vriendinnen ruzie kreeg met een meid, ik er met mijn stomme hoofd tussen sprong en die meid mij met een stuk glas in mijn gezicht sneed.. Had ik een borreltje gehad dan had het misschien wel meegevallen , maar in dit geval was ik de BOB en deed het echt vreselijk zeer!
Naats mijn bevalling die pijn doet maar waar je iig. nog wat voor terug krijgt, nierbekkenontsteking, salmonella vergiftiging en toch op nummer 1: oorontsteking, mensen kinderen, wat doet dat pijn
De poging tot een ruggenprik bij mijn bevalling was toch wel heel erg pijnlijk. Ik probeerde te denken, zometeen is het over, maar dat moment kwam niet. Het mislukte en ik heb het maar zonder gedaan. Het idee dat ze het nog eens gingen proberen, kon ik echt niet aan!! Al stelde de arts voor om het over een uurtje nog eens te proberen, no way!!