Wat is het pijnlijkste wat je ooit hebt meegemaakt (fysiek)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amare, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Bij mij moesten ze bij beide bevallingen minstens 9 pogingen doen om de ruggenprik te zetten ;)

2. megacarls

megacarls Niet meer actief

Was het die keer dat ik een hard kunststof rolstoelblad met de punt van een afstandje op mijn voet liet vallen (wat nu nog een litteken is en ik was aan het werk dus ik heb er niks mee gedaan maar ik heb me achteraf afgevraagd of ik daar misschien een botje had gebroken)?
    Was het bevallen met een sepsis?
    Was het het hechten van een knip na de bevalling?
    Was het die keer dat ik met mijn vingers tussen de autodeur zat en ik daarna bijna flauw viel van de pijn?

Neeeeeee.....het was het trekken van mijn verstandskiezen (onder) waarvan de wortels uit elkaar stonden! In de tandartsstoel het stuk kies wat achtergebleven was (kies brak gewoon af tijdens poging tot trekken) in stukken boren om het vervolgens stukje voor stukje eruit te trekken. En daarna lekker een ontsteking erin. Horror!

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    dat mijn knieschijf uit het gewricht schoot en scheef naast mijn voet bleef staan............................................... aaaaaaaaaaaaaaauw!!! hele gewricht dus uit elkaar, en hoe??? uitgegleden!! knieschijf stond rechtop aan de zijkant...... wou wel flauwvallen zo'n pijn, maar dat lukte niet :( ambu erbij, morfine injecties, halleluja!! en naar het ZH om mijn knie weer te zetten.... dat was echt hell..... ik beval nog liever 10 x achter elkaar dan dat weer mee te maken, is nu bijna 10 jaar geleden, en heb er nog wel es nachtmerries van, brrrrrrrrrrrrrrrr

4. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    OMG, dat is echt erg..poeh

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wow, wat veel dames met knieschijfproblemen zeg!!! pffff, die pijn is echt misselijkmakend.....

6. megacarls

megacarls Niet meer actief

Hmmm...ja, HSG is inderdaad ook afschuwelijk! En een ruggenprik die fout gaat ook (gelukkig was dat maar 1 keer en vroeg ik me toen inderdaad af of het het wel waard was maar toen hij de tweede keer goed zat voelde ik gewoon niks meer! Helemaal niks!

7. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Uitgegleden en met duim achter klink blijven hangen.... Alles was vanbinnen in handpalm kapot (gescheurde peesplaat) . Vele maanden pijn gehad alvorens ze middels een kijk ok achterkwamen. Mri liet nl niets zien...

Opvlamming van colitis ulcerosa.... Erg pijnlijk en zeker (voor mij) pijnlijker dan mijn bevalling.

8. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    482
    27
    28
    Grote teennagel die voor de helft werd afgeknipt door ingroei.. Auww, daar waren mijn bevallingen niks bij ;)

9. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Galsteenaanvallen en mijn voetoperatie waar bot is weggehaald.

10. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Met stip op 1, m'n bevallingen, darmkoliek was ook verschrikkelijk pijnlijk en op nr 3 een wortelkanaalbehandeling waarbij de verdoving niet werkte door een ontsteking.

11. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Alvleesklier ontsteking 2 weken helse pijn gehad ondanks hoge dosis morfine!
    En abses in me keel! Auw

12. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    De oogoperatie die mijn ogen weer recht zette(ik loensde) oh vreselijk was die tijd

13. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    Tijdens mijn tweede zwangerschap had ik regelmatig pijnaanvallen in mijn maag (daar leek het iig te zitten). Ik kreeg van de pijn dan weer harde buiken waardoor de pijn weer erger werd. Ik heb regelmatig midden in de nacht huilend onder de douche gezeten in de hoop dat de warme straal het iets zou verlichten. Niets hielp. Ze zijn er ook nooit achter gekomen wat het was.. Pijn was heftiger dan alle weeën bij elkaar..

Verder hebben ze jaren terug iets weg gesneden onder mijn voet. Mijn moeder moest toen het verband verwisselen, maar doordat het nog heel erg had gebloed was het ontzettend vast gaan kleven aan de complete wond.. Ging bijna van mijn eigen af van de pijn..

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    De helse bevalling van mijn overleden zoontje vorig jaar :(
    Die pijnlijke bevalling vergeet ik nooit meer..

15. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Stipt op 1: kiespijn

16. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Euh ja... weinig origineel als ik dit topic zo lees, maar: mijn bevalling :p
    Ohja, en met je voet vol op een legoblokje gaan staan ;)

17. Islah

Islah Niet meer actief

Dat laatste doet me aan de OT van iemand hier denken haha.

18. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Hangen aan haken:$:$???

19. Chaos

Chaos Actief lid

5 apr 2014
    269
    0
    0
    Gebroken knieschijf! Ik beval liever nog 10x dan dat ik dat nog eens mee moet maken.....auw!!!

20. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Nierstuwing man wat een pijn

Deel Deze Pagina