Wat is het pijnlijkste wat je ooit hebt meegemaakt (fysiek)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amare, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Kiespijn en een verrekte spier in m'n nek. Ik kon me niet meer bewegen.

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.338
    113
    Amsterdam
    Toen ik een darmperforatie kreeg na een bal in mijn buik tijdens een voetbal wedstrijd. En het inbrengen van een drain in m'n lever toen ik daar een abces in had.

Nog nooit bevallen maar kan me indenken dat dat niet zoveel pijn gaat doen als het bovenstaande.

3. Astre

Astre Niet meer actief

Het opensnijden van mijn wang en tandvlees zonder verdoving, omdat er een mega niet te verdoven abces in zat. Vooral het schoonspuiten was geen fijn gevoel. De abces voelde trouwens ook niet fijn en mijn hoofd die inmiddels formaat meloen had trouwens ook niet. In vergelijking daarmee vond ik bevallen prima te doen.

Mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap was trouwens ook erg pijnlijk, maar langer geleden en kan ik me de pijn minder goed herinneren gelukkig.

4. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Een verdovingsprik in m'n vinger... 3 stuks. Ik begreep in eens waarom er nog een verpleger (ja, wel 2 mannelijke verplegers) bij waren ;)

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Buitenbaarmoederlijke zwangerschap met geknapte eileider. Nooit was mijn wens vuriger om volgespoten te worden met pijnstillers!

6. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ontwrichte knie en ontwrichte elleboog (niet tegelijk gelukkig ;) )

7. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    toen een verschikkelijke arts mijn benen in 1 keer boog terwijl deze 2 jaar lang in gipskokers hadden gezeten en dus helemaal stijf waren. resultaat: allemaal botsplinters in mijn benen en enorm veel pijn. ik heb er lang nachtmerries van gehad. (ik was toen 8 jaar oud)

verder blijft het uit de kom schieten van gewrichten erg pijnlijk. helaas zijn uit de kom schietende knieen en vingers aan de orde van de dag.

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    galaanvallen!!! dat was toch wel heel erg pijnlijk

9. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    - Nierstenen. Is toch wel echt het allerpijnlijkst wat ik gehad heb. Liever 10 keizersnedes en herstellen als nog een keer nierstenen. Helaas zit er nog altijd ergens een steentje, dus zal ooit nog een keer door de kolieken moeten....

- Teennagelextracties. De eerste deed de verdoving het niet en de huisarts wilde niet bijverdoven. Tweede in zh laten doen, last was toen minder, derde weer bij huisarts, viel ook wel mee en de vierde en laatste was heel goed verdoofd, maar de napijn was niet te harden! Gelukkig waren toen alle zijkanten van mijn grote tenen behandeld en is het (afkloppen) tot op heden niet meer nodig geweest.

10. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    De verbranding van mijn gezicht door een steekvlam....en gescheurde hamstring.

11. angels

angels Lid

30 okt 2006
    62
    0
    0
    Het uit de kom schieten van mijn knie en 20 min. eruit blijven tot de ambulancebroeders hem weer terugzetten. Ging zo wat onderuit van de pijn.

Beval liever 10 keer op een dag dan dat ik die pijn nog een keer mee moet maken ;o).

12. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb laatst 2 moedervlekken op mijn rug laten 'afschaven'.
    De arts had de boel afgedekt met een gaasje, dit moest ik een dag later verwijderen.
    Zat dat gaasje volledig vastgekoekt aan de wondjes.....
    Dus ik besloot om het onder de douche los te weken en het er dan voorzichtig van af te trekken.

Mijn hemel..... ik heb onder de douche staan overgeven van de pijn en kon niet meer op mijn benen blijven staan.
    Nog nooit meegemaakt dat pijn zo hard kan binnenkomen :$

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ordinaire pijn in mijn onderrug. Ik kon de stoeprand niet eens meer op. En ik moest met mijn zoontje naar het cb. Ik kreeg toen de maxi-cosi niet meer van de wagen getild en ik heb toen heel hard staan huilen naast de auto.

14. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Toen mijn galblaas en alvleesklier ontstoken waren. Heb gegild van de pijn. Bevallen was een eitje vergeleken met dat.

15. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Galblaasontsteking met galstenen aanvallen.

16. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Heb een keer hele heftige oorontsteking aan beide oren gehad.
    Wat een verschrikkelijke pijn!
    Dikke morfine pijnstilling, niets hielp.
    Ik kon hele dagen alleen maar huilen.
    Mijn bevalling was hier echt niets bij.

17. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Als kind met mijn vingers tussen de autodeur zitten die mijn moeder dicht sloeg.

Kattenbeet in duim en duimnagel die ontstoken is en op knappen stond en dan mijn zoontje verschonen van een paar maanden oud.. Heerlijk die trappende beentjes T_T

18. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.898
    113
    't Gezellige Brabant
    Een ontstoken monnikskap spier. Zelfs van een klein beetje verzitten op de bank ging ik door de grond. De pijn na mijn neusoperatie was ook geen pretje. Ik had geen pijnstillers mee gekregen, moest het met paracetamollen doen. Ik zat te janken op de bank van de pijn. Toen alsnog morfine gekregen.

19. Esvre

Esvre Actief lid

28 dec 2011
    252
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het opnieuw breken van mijn scheenbeen, twee weken na de eerste breuk, om de botten goed op elkaar te zetten. Zonder verdoving. Ik was toen 8 jaar, klein trauma :)

20. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    na mijn hersen operatie wakker worden heb nog nooit zo'n K.... pijn ervaren en wens dit ook niemand toe leek wel of mijn hoofd in tweeën werd geslagen door een hak bijl of zo

en dan geven ze ook nog morfine waar je niet tegen kan waardoor het wel leek dat er twee hak bijlen erdoor heen gingen plus je gal eruit spugen van de pijnen daarna in een halve coma van de pijn glijden

naja heb het overleefd maar ik weet niet hoe

Deel Deze Pagina