Wat is het pijnlijkste wat je ooit hebt meegemaakt (fysiek)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amare, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Continu last van abcessen door mijn hele lijf dus ja ik ken het principe pijn wel ;)
    En dan voornamelijk de wond uitspoelen en er alginaat instoppen :O dat doet zeer!!

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Migraine en openklappende fistels op m'n sluitspier.....

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Mijn gebroken teen!

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Galsteenaanvallen
    Spit (echt ondraaglijke zenuwpijn)
    Nét na de operatie was ook wel pijnlijk
    M'n teen breken
    Met paard en al vallen en paard bovenop me
    Stuk van wervel breken ook bij paardrij ongeluk
    Punctie voor IVF
    Gewrichten uit de kom

Dat waren toch wel heftige voor mij

5. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wortelkanaalbehandeling! Vond ik zelfs erger dan de bevalling. De verdoving werkte elke keer niet. Afschuwelijk!!!

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Scooterongeluk. Ik heb daarna 4 maanden met een been tot mijn lies in het gips gezeten.

7. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    M'n bevallingen met stip boven aan hoor pffff..

Daarna eierstok om z'n as door punctie voor icsi behandeling.

Na het verwijderen van m'n bovenste verstandskiezen gingen de wonden ontsteken .... Dat was werkelijk een vreselijke pijn !

8. Logan

Logan Niet meer actief

Oeh..
    Kiespijn!
    Ik heb een spastische darm, de buikpijn die je daar van kan hebben is ook niet niks.
    Ik heb een verrekte enkelband waar ik al een aantal doorheen ben gegaan, dat blijft ook vreselijk pijn doen.

9. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Trombose been! Vreselijk, zoveel pijn hebben en niet kunnen lopen, daardoor niet eens normaal kunnen genieten van je pasgeboren kindje :(

10. Imensa

Imensa Niet meer actief

Zenuwpijn aanvallen zijn toch wel erg vervelend.

11. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Mn teennagel die doormidden werd geknipt zonder verdoving, brrrr..

12. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Na een zware operatie aan mijn ribben. Die zijn los gezaagd en weer vast gezet omdat er een kuil in zat.
    En dat ze in een keer uit het niets de pijnstilling (ruggenprik)hebben stop gezet, om daarna het bed helemaal vlak te stellen. Echt heb nog nooit zo zitten te huilen van de pijn.

13. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

galsteenaanval. Binnen tien minuten van 0 naar 20 qua pijn op schaal van 1 tot 10.
    Dacht dat ik doodging serieus. Zh vlakbij meteen naartoe geraced met man die 120km p u reed omdat ie ook dacht dat ik doodging. Stond op punt van flauwvallen tot ik gelukkig n spuit in mn been geramd kreeg n t afzwakte.
    Paar wkn later galblaas verwijderd. Thank god. Ben die weken tot de operatie elke nacht bang geweest om te gaan slapen en weer met die pijn overvallen te worden.
    Ik beval liever 10x dan dit nog een x mee te moeten maken.

14. penseel

penseel Niet meer actief

Mee eens.

15. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Giga door mijn rug gaan tijdens stofzuigen en vervolgens echt niks meer kunnen... 3 dagen lang aan de morfinepillen gezeten. En van vroeger: hiel foetsie doordat ik met de hiel tussen de spaken van de brommer kwam. Was zeer traumatiserend. En keihard op je stuit vallen met skeelers of rolschaatsen.. Ouch was geen pretje

16. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaafractuur, verbrijzelde kin en hersenkneuzing na een ongeluk met de fiets.

Galkolieken, had ze al 9 jaar (dank u huisarts) waarbij ik kronkelde op de vloer van de douche, met mijn kop tegen de muur bonkte en zo hard gilde dat ik blij was dat ik vrijstaand woonde. Ik heb tijdens die aanvallen ook geschreeuwd dat ik niet meer wilde, zo'n pijn!
    Mijn galblaas was groot (ontstoken) en bij het eruit trekken, is er gal gelekt. Dus stond ik in brand voor 5 weken.

Mislukte buisjesplaatsing met trommelvliesscheuring.

De verwijdering van mijn tumor deed ook heel veel pijn. Ik had zoveel morfine gehad dat ik zo agressief was dat ik de broeder aanviel. Slechte wondgenezing, veel napijn.

Symfysiolyse. Gewoon ieder stapje deed zeer; je hoorde het kraken. Kon niet gaan zitten en in bed komen, ik voel het gewoon weer; echt zo'n enorme pijn!

Rugweeën. Hels.

Acute zenuwbeklemming in mijn nek door een uitpuilende wervel. Ik kon helemaal niet meer bewegen; niet omhoog komen of draaien, dus kwam ik niet uit bed. Pas toen de arts aan huis me een pethedineshot had gegeven, ging het weer een beetje.

Verder heb ik de neiging om van trappen en podia te vallen, door glazen wanden te rennen, over scheerlijnen in haringen te vallen, mijn schaatsen in mijn bil te laten landen, uit te glijden op zwembadvloeren, over ieder paaltje te struikelen en met de fiets tegen geparkeerde auto's tot stilstand te komen.

Allemaal peanuts in vergelijking met bovenstaande...

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.204
    16.540
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Toen ik een jaar of 8 was ben ik met mijn fiets gevallen en daarbij viel ik met mijn kin op mijn stuur.Dit was echt heel pijnlijk.Kon dagenlang amper praten want was helemaal gekneusd.

Mijn knie die op slot schiet is ook heel pijnlijk.
    Als kind mijn vingers tussen de voordeur.

18. mumija

mumija Niet meer actief

-een limonadeglas wat in mijn hand kapot klapte, en de artsen moesten puzzelen welk lapje huid bij welk lapje huid genaaid moest worden. Kon niet verdoofd worden, kreeg een roesje.

-toen ik me verstapte en mijn enkel verzwikte. Ik had mijn oudste zoon in mijn armen die nog een baby was, en een stuk kuitbeen stak dwars door mijn huid (open botbreuk)

-bacteriele infectie in mijn bovenkaak; mijn hoofd leek wel een opgeblazen ballon en kreeg mijn ogen niet meer open zo dik was mijn hoofd. AB infusen, 5 wortelkanaalbehandelingen, prednison en 4 kiezen die niet meer te redden waren. Werden eruit gesneden zodat er een slangetje in kon om het pus op te vangen.

19. Liekj

Liekj Niet meer actief

Oorontsteking! (En mn bevalling, vooral de weeenstorm)

20. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Borstontsteking toen mijn oudste dochter 6 weken oud was. Echt verschrikkelijk, hoop ik nooit meer mee te hoeven maken!

En toch ook wel de naweeën na de bevalling van mijn 2e dochter. Die waren erg heftig door medicatie; baarmoeder trok niet samen waardoor ik bleef bloeden dus via zetpillen en later nog via infuus behoorlijk wat medicijnen toegediend gekregen om dat te stoppen, wat echt vreselijke naweeën opleverde, ging in de ambulance en later in het ziekenhuis bijna van mn stokje door de pijn :(

Deel Deze Pagina