Wat is het pijnlijkste wat je ooit hebt meegemaakt (fysiek)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amare, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier toch een het plaatsen van mijn spiraaltje en het halfjaar erna tot ik dat kreng eruit liet halen. O my gosh. .. dat deed zo gruwelijk allemachtig veel pijn he. ..

Nooit wat gebroken. Of ernstig gekneusd. Wel eens vinger tussen de deur of mn teen stoten ofzo.. maar zoals die pijn van het spiraaltje.. heb ik echt nog nooit meegemaakt. Vreselijk..

2. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Geperforeerde blindedarm. Echt heeeel pijnlijk! Weeën zijn er niks bij!
    Weeeken ziek van geweest en in het zh gelegen met allerlei complicaties. Brrr

3. mik81

mik81 Niet meer actief

Als het goed is weet ik over een paar weekjes hoe een bevalling voelt ;), maar voor nu bestaat de top 2 uit:
    - slokdarmspasme ... dat deed echt onbeschrijflijk veel pijn, alsof er messen in je borstkas worden gestoken
    - en de eerder genoemde blindedarmontsteking verdient ook een plaatsje

4. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Kiespijn voor een wortelkanaalbehandeling (flinke onsteking) en vervolgens de behandeling zelf, door de ontsteking deed de verdoving zijn werk niet. Helse pijnen gehad toen, kon wel huilen van de pijn.

5. Keessie

Keessie Actief lid

8 jul 2014
    358
    406
    63
    Vrouw
    Trotse melkvee boerin!
    Achterhoek
    Het HSG onderzoek, heb t uitgeschreeuwd toen de contrastvloeistof ingespoten werd, duurde gelukkig kort. Bevalling was een eitje hierbij.

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Een ontstoken abces in m'n lies...

Omg die pijn overrstemde gewoon de bevalling. Ik heb nog nooit zo'n pijn gehad

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Poeh nou het meest pijnlijke was toen mijn lieftallige man een kei van 200 kilo op mijn pink liet vallen en mijn nagel compleet doormidden was, heb 6 weken met een blauwe, dikke en zwaar gekneusde pink rondgelopen :(

Ook was de cyste van 5 cm doorsnee in mijn eierstok vreselijk pijnlijk en kreeg direct een spoedoperatie.

8. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam
    Fysiek - Jarenlange mishandeling ....

9. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    de pijn van een bevalling ken ik niet maar voor mij zijn er meerdere momenten geweest van helse pijnen. hier noem ik er maar enkele die mij t meest zijn bijgebleven.

spataderoperatie waarbij een fout is gemaakt en ik 10 kg aan vocht ging vast houden dat doet zo ontzettend zeer als je been zo erg opzet en dik wordt.. en vocht in je buik vasthouden ook ontzettend vele kilo's werd net een Michelin popje zo dik.. gruwelijke pijnen

niet te vergeten de pijn na de Open Hart Operatie

En een littekenbreuk waar wat buikvet in vast zit geeft ook helse pijnen.. zelfs morfine helpt niet daartegen.. uiteindelijk met spoed geopereerd ( nu 8 weken geleden)

en zo heb ik nog wel meer dingen..

10. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Blokkades in mn rug

11. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Als kind zijnde gooide ik de deur dicht maar m'n vinger zat er nog tussen ;) Resultaat nagel eraf, naar de huisartsenpsot die heeft hem teruggeschoven. :(

Paar jaar geleden wou ik een groot kozijn hier buiten omzetten die me al een hele tijd stoorde. Zat gelukkig geen glas in maar wel zo'n mega ding. Tot hij dus uit mijn handen gleed toen ik hem omhoog trok en hij dus zo over mijn been schramde en op de grond viel ;) Dacht dat mijn been eraf was had er geen gevoel meer in en lag te huilen van de pijn op de grond

12. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    175
    63
    NULL
    NULL
    Helemaal eens met de galstenen, gelukkig is mn galblaas er al een aantal jaren uit nu.

Flink abces op mijn stuit, wist echt niet waar ik het zoeken moest van de pijn. Op een gegeven moment kon ik niet eens meer plassen zo erg was het. Toen hebben mn ouders me meegenomen naar het ziekenhuis. Werd daar gelijk open gesneden, wat dus niet verdoofd kan worden. Ook dat deed pijn, maar wat een opluchting daarna zeg.

13. Imensa

Imensa Niet meer actief

Zenuwwortelblokkades waren ook niet je van het. Eerste keer was nog wel uit te houden. 2de keer konden ze de zenuw niet vinden. Zaten ze overal tegenaan, lag helemaal in een spasme op die tafel. Achterafgezien was het ook nog allemaal voor niets, een jaar later kwamen ze erachter dat een beschadiging op de hersenen de klachten veroorzaakten.

Ik heb ook begin van dit jaar mijn beide trommelvliezen gescheurd. Dat was toch ook geen pretje.:)

14. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het was gaan groeien in mijn linker eileider, die vervolgens met 8 weken is geknapt. Pijn pijn pijn. Het eerste wat ik zei na de bevalling was dat ik liever 10 keer moest bevallen dan dat ik nog een BBZ zou krijgen. Ben er echt enorm bang voor.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Was bij mij 10d na de bevalling, dus vind dat dat niet meer bij de bevalling hoort ;) (gyn van wacht had zich er snel vanaf gemaakt met alle gevolgen van dien...)

Het pijnlijkste naast tandpijn ed was de hoofdpijn van 3 dagen die ik had bij mijn nieuwe bril. Heb gehuild van de pijn...

16. mrien

mrien Actief lid

24 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 knieschijven tegelijk uit de kom..... En dan zelf terug moeten zetten omdat we 4 uren varen verwijdert waren van een punt waar een medici aan boord kon komen.

17. tuc

tuc Niet meer actief

Tot een paar maanden geleden zou ik gezegd hebben mn bevalling, maar sinds ik een voorhoofdsholteontsteking heb gehad is dat de absolute nummer 1...ik dacht echt dat ik dood zou gaan van de pijn.

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn blindedarm die PANG deed, en de bevalling van vooral de oudste was een hel.
    Die van de jongste viel best mee... achteraf. Misschien hielp die morfinepomp daar ook wel bij :p

19. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Het hechten van de scheur na de bevalling. Toen had ik pas de hand van mijn partner nodig

toen de ambulance broeder ging kijken of mijn been gebroken was. Ik gilde keihard dus mocht mee naar het ziekenhuis

20. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Oh dat kan zo erg pijn doen, 2 weken teug gehad. Ik lag te kronkelen van de pijn zeg, pff.

-migraine, lig regelmatig met mijn hoofd tegen de muur te bonken en heb ook al eens haar uit mijn hoofd getrokken.
    - na de bevalling: dubbelwandige vaginawandruptuur. Oftewel, baby lag met haar kin op de borst toen ze geboren werd. Dat past niet dus van binnen alles kapot. En van buiten ook. Kon 7 weken niet zitten en heb nu nog wel eens pijn met toiletgang.
    - pijn aan darmen, nu 2 keer in mijn leven gehad dat ik lig te zweten en kronkelen in bed, zoveel pijn doet mijn buik dan. Maar wat het is geen idee.

Deel Deze Pagina