Ik heb sinds vorige week koliekaanvallen veroorzaakt door galstenen en die zijn heel erg pijnlijk, maar de pijn die ik voelde bij mijn kaakbotontsteking vergeet ik nooit meer. Ik heb drie weken met helse pijn rondgelopen voordat de tandarts besloot de kies te trekken. Toen bleek dat inmiddels een groot deel van mijn kaakbot was aangetast. Daar vallen de bevalling van mijn dochter, de napijn van de keizersnee en de hernia volledig in het niet.
OMG waar heb je dat opgelopen dan? Ik herinner me ook nog een keer dat ik op vakantie was met mijn ouders en mijn toenmalig vriendje. Ik ging dood van de pijn in mijn buik. Dit heeft de hele nacht aangehouden en we waren bijna in staat om naar de HAP te rijden. Wat het is geweest.... wss dat ik de pil had doorgeslikt. Want heb dat toen ooit nog eens gedaan en toen kreeg ik exact hetzelfde. Nooit meer dus. En ook een keer een onverklaarbare pijn gehad in mijn voet. Kon niet meer lopen en niks. Het kwam ineens opzetten. Naar de HAP en die konden niks vinden. Volgens hun was er niks aan de hand terwijl ik echt niet kon lopen ( en ben geen aansteller ) de volgende ochtend was het er nog wel maar wel een stuk minder. Heb evengoed een wedstrijd gevolleybald toen maar was niet zo comfortabel. Ook een keer knallende hoofdpijn gehad door mijn vlechten.. heb ze er toen direct uitgehaald. Ben migraine gewend maar dit leek wel een aanval van dubbel zoveel pijn..
Nabloeding na mijn borstverkleining. Lag nog aan de morfine maar die hielp echt niet hoor. En dan nog in de ambulance naar een ander ziekenhuis die niet voorzichtig was met drempels. Auwwwwwww.. Oh en een gescheurde enkel toen ik een jaar of 7 was, met een springtouw van de stoep afspringen, enkel dubbel. Heb de hele buurt bij elkaar geschreeuwd
Mijn baarmoeder die mijn spiraal er weer uitwerkte direct na het zetten Een verkrachting 10 jaar geleden. Gelukkig goede therapie gehad en 100% kunnen verwerken
Wow respect zeg! Wat moet dat heftig zijn geweest. Daders gepakt? Hier ook 2x wat meegemaakt maar heb dat toch kunnen voorkomen gelukkig. Heel af en toe heb ik er nog wel last van hoor. Kan niet zo goed tegen aanrakingen vooral onverwacht. Durf niet meer over alle wegen in het donker alleen als er iemand bij is. brr..
Nierstenen. Ik lees hierboven verkrachting, maar mij lijkt dat dit eerder geestelijk dan fysiek is (wat niets afdoet aan dat het pijnlijk is hé, begrijp me niet verkeerd, alleen lijkt het me vooral geestelijk tenzij het met geweld was).
Ik had trouwens na de bevalling door ernstige bloedarmoede verschrikkelijke hoofdpijnen. Vooral bij beweging. Toen zei ik ook tegen mijn man, hak aub mijn hoofd er af.
Acute middenoorontsteking toen ik een jaar of 7/8 was. Heb toen met mn hoofd tegen de muur lopen bonken, zoveel pijn deed het.
Nee hoor dat was op dat moment fysiek heel pijnlijk. Het is totaal niet te vergelijken met normale seks. Mentaal kwam pas veel later. Ikke1975, ik kende de dader maar heb door omstandigheden bewust geen aangifte gedaan. Wat goed dat jij erger hebt kunnen voorkomen! Dat nerveuze wat jij beschrijft met aanrakingen enzo heb ik ook gehad, maar nu niet meer.