toch bizar he hoe vrouwen op zoveel verschillende manieren zwanger raken,....fascinerend,..maar fijn dat t gelukt is!
Ja dat is het leven. Wel fijn dat er dan fora zijn waarbij je kan zien dat het ook anders kan dan alleen je eigen manier zeg maar.
Ook ik had een vals positieve test van Romed.. echt balen als je al 2 jaar bezig bent en je ziet een streepje staan.. wat dus niet echt is
wel een kleine opmerking natasja no hard fgeelings maar als je een link naar een bericht wilt posten kan je dan niet gewoon alle links in 1 bericht doen dit is toch flooden? en als je er later achter komt kan je het bericht toch ook wijzigen?
Ik wil niet lullig doen, maar dit komt echt over alsof je gewoon zegt: Iedereen die dat zegt die liegt! Maar waarom zouden mensen dat doen? Mensen die dolgraag zwanger willen raken? Ik heb zelf OOK zo'n vaag positieve test gehad, 2 dagen voor m'n nod. Na 12 rondes doet het je zo'n verdriet als je dan met een andere test toch negatief test en inderdaad gewoon ongi wordt. En natuurlijk, dat zal niet bij iedereen zo zijn, GELUKKIG MAAR! Anders zou het nog veel meer verdriet veroorzaken dan dat het nu al doet! En nee, die test heb ik niet meer.. Die heb gelijk weggedonderd naderhand... geloof mij maar, op zo'n moment heb je echt niet de behoefte om daar nog iets van te houden als 'herinnering' . Met matcare heb ik het nooit gehad, maar met romed wel.. dus tja, ook ik raad romed af. Het is het verdriet niet waard, zeker niet als je wens erg groot is en je al lang bezig bent!
Ik wil niet lullig doen, maar dit komt echt over alsof je gewoon zegt: Iedereen die dat zegt die liegt! Maar waarom zouden mensen dat doen? Mensen die dolgraag zwanger willen raken? Ik heb zelf OOK zo'n vaag positieve test gehad, 2 dagen voor m'n nod. Na 12 rondes doet het je zo'n verdriet als je dan met een andere test toch negatief test en inderdaad gewoon ongi wordt. En natuurlijk, dat zal niet bij iedereen zo zijn, GELUKKIG MAAR! Anders zou het nog veel meer verdriet veroorzaken dan dat het nu al doet! En nee, die test heb ik niet meer.. Die heb gelijk weggedonderd naderhand... geloof mij maar, op zo'n moment heb je echt niet de behoefte om daar nog iets van te houden als 'herinnering' . Met matcare heb ik het nooit gehad, maar met romed wel.. dus tja, ook ik raad romed af. Het is het verdriet niet waard, zeker niet als je wens erg groot is en je al lang bezig bent!
sorry miran, deze had ik nog niet gelezen misschien was die vorige reactie ook wel wat heftig, maar pffff ik herinner het me nog zo goed...
Nou ik heb NEGATIEF getest met ROMED... dussssss en dat klopt een paar dagen later was ik ongesteld! dus niet iedereen test positief.. ik denk dat mensen de test gewoon verkeerd lezen.... je moet een even dikke streep hebben schijnt als de controlestreep.... een klein streepje betekend bij deze nog niks... maar helaas zit er geen gebruiksaanwijzing bij.. dus ben ik op zoek gegaan op internet en kwam op deze info terecht.... dussssss een DIKKE streep is zwanger..... geen dun streepje!
ja maar dat is ook logisch. Iets wat er niet is, daar kan de strip ook niet op reageren. Dus negatief. Ik heb ook meermalen negatief getest en ik werd ongesteld. Logisch dus. Maar het is gewoon raar, dat er een reactie komt, dat lichte streepje dus, terwijl er eigenlijk niets is, waardoor dat streepje wordt veroorzaakt, want hcg, dat is er niet. maar misschien moeten ze er wel gewoon een bijsluiter bij gaan doen, dat zou misschien een hoop schelen. Of gewoon de testen zo maken, net als al de anderen, waarvoor wel geld streep=streep. Het zal vast niet duurder zijn, want matcare is net zo duur, maar volgens mij gold daar wel streep=streep....
ja ok.. maar ik bedoelde te zeggen... ze zeggen dat ie vaak vals positief aangeeft... maar bij mij dus niet.. hij kan wel negatief aangeven.... en niet zoals ze zeggen altijd maar vals positief!
Sorry hoor maar ook ik heb in januari romed-testen bestelt. Ik heb er 4 negatieve van gehad en 2 dikke positieve testen. Zelfs de vk zei dat ik zwanger zou moeten zijn, maar niets was minder waar. Achteraf had ik nog niet eens een eisprong gehad. Het ergste is dat je aan jezelf gaat twijfelen, om nog maar te zwijgen van alle emoties. Mijn teststreep was zeker zo dik als de controlestreep en ik had dE midstreamtesten. Die komen er bij ons niet meer in en ik raad ze iedereen dan ook stellig af!
@Athina zover ik weet is er altijd hcg in je lichaam aanwezig ik ben al een aantal keer schijnzwanger geweest en dan lagen de bloedwaarden wel heel laag maar er was wel hcg dus misschien is romed zo gevoelig dat de test dat ook bespeurt en is het met hcg in andere testen alleen hogere concentratie's als je echt zwanger blijkt te zijn..
ik heb een bijsluiter gekregen bij de dipstick van romed en daar stond toch echt niks in over dedikte van de controlestreep,vind het echt vreemd waarom ze hem dan niet uit de hande halen als er zoveel klachten over zijn...is wel vreemd he als mannen posii testen,...
ja jij bent ze niet meer nodig bofkont! hihi.... rechtstreeks de prullebak in... ik ga ze eind deze maand toch maar eens proberen.... heb je ze nu al getest miranda? nu het zo overduidelijk is dat je wel zwanger bent? ben wel benieuwd wat die test nu dan doet.... of de streep idd dikker is oid
kijk maar in mijn album,de iets bredere dipsicks zijn van romed,er staat een dunne in die is van mat care