wat is HET product waar ik de moeilijkste vlekken uit kleding mee krijg?

Discussie in 'De lounge' gestart door moederLynn, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ossegal zeep werkt perfect.
    Maaaarrrrr wel METEEN in een bakkie warm water doen met wat biotex of ossegal. En daarna met de ossegal op de plek in het wasmachien.
    Dus zeer zeker NIET op laten drogen!
    Als het wit spul is dan neem je een wattstaafje, doopt hem in de bleek en dan dep je de plek met t wattestaafje en bleek nat. En dan DIRECT de machiene in anders heb je eventueel een gat of is je vlekje weg maar zit er in de plaats n gele vlek van de bleek ;)
    Hiermee heb ik een net nieuw hagel wit pakje van Wendy gered nadat mevrouw netjes gegeten had en niet geknoeit had met dr wortel....maar daarna n boertje met wat spuch had die toch nog via dr trui dr broekje berijkte ;)
    En ik doe ook nog wel eens een combi van shout en n scheppie vanisch trouwens. Shout op de ergste plek en vanisch in de trommel. Wil ook nog wel eens helpen. Maar niet bij de ECHTE ellendige vlekken. Zoals dus wortel of tomaat. Dan grijp ik echt naar de bleek (als t tenminste wit is)
    Heb ik mn zoon zn gloedje nieuwe witte trui ook al mee gered nadat hij er chocomelk over geknoeit had.... Soms krijg ik de neiging die tieners hier ook slabbertjes aan te doen :p

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hier ook vlekken die ik er niet meer uitkrijg, niet met ossegal, niet met hara, niet met vanish..hier beland het uiteindelijk als poetslap.;)

3. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    thanx Wilma....ik ga dat zeker proberen....waarom heet het eigenlijk ossegal??? of wil ik dat niet weten?

Heel eerlijk druf ik werkelijk niets heter te was van 30 graden ben heel bang dat het krimpt en ariel zegt ook op 30 graden schoon ;) ben dan wel thuismama ik heb gelukkig niet hoeven te soliciteren want dan had man me niet aangenomen!!!....en dat zijn dan erg dure poets doeken....

Deel Deze Pagina