Wat is het raarste of gekste kraamkado die jullie gekregen?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Lin79, 3 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ja ik vind het ook een beetje raar om kringloop spullen weg te geven , behalve als er overleg geweest is zoals Crisje ook al zegt.

Hier ook een hoop spullen in maat 74 terwijl onze zoon maatje 44 droeg :p

Iedereen had zoiets van , wij kopen maar groot.. want in t klein krijg je al genoeg.. nou in het klein kregen we dus niet.. iedereen dacht er hetzelfde over haha

2. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik kreeg van mijn team op het werk een paar gele klompjes met daarop het geboorte kaartje gedrukt. Erg leuk, gek, maar bijzonder! Al helemaal omdat Noortje met haar foto voor op geboortekaartje stond. Dus nu ook met foto op de klompjes..

3. mom2be

mom2be Actief lid

30 jul 2007
    106
    0
    0
    Ik heb tot nu toe nog niets geks gekregen, maar als ik dit lees hou ik mijn hart vast! Snap niet dat sommige mensen niet wat meer moeite doen voor een 'leuk' kadootje!

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Wij hebben een heel leuk muziekmobieltje gekregen van mijn baas in 3 kleuren roze....En Luca is toch ook echt een jongetje :)
    Ik heb het mobieltje naast zijn bedje gehangen voor als hij gaat slapen.

Ook hebben we van mijn nicht een super leuk pakje gekregen.
    ze wilde al heel lang langs komen maar het kwam er niet van. Toen ze uiteindelijk kwam was het pakje te klein :(
    Ik heb hem nu bij de te-kleine-kleertjes ingepakt voor het toekomstige broertje of zusje van Luca. ;)

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    een grappig/apart kraamcadeautje waar ik zelf nou niet opgekomen zou zijn; een dreumestandenborsteltje LOL
    Van diezelfde mensen ook kleertjes en speelgoed.
    Maar ik vond het wel grappig

6. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Toen Dean net thuis was stond een kennis van me aan de deur met een vuilniszak vol afgedragen kleertjes van haar eigen 3 dochters... :confused:

Ik heb haar vriendelijk bedankt en alles naar het Leger des Heils gebracht.

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hier een kaartje met "sterkte" erop.

Deel Deze Pagina