Ik heb een duplotrein met korting gezien, geef mijn kind flesvoeding, heb een voorwaarts autostoeltje van Lief! Ook laat ik mijn baby niet huilen en slaapt hij aan het begin vd avond op de bank zodat ik nog even een miljoen keer naar hem kan staren. Oh ja, en ik geef hem een speen. Mijn schoonouders zijn top en mijn familie niet. Oh en wij klussen ondanks de baby 3-4x per week! *pakt popcorn en wacht op de 32 pagina's die gaan volgen*
Rustig ja...want als je een mening geeft die interessante reacties oplevert..dan loop je weer te rellen
Of je laat hem wel huilen, je kind slaapt jaren bij je in bed, en geeft het corrigerende tikken. Je kind krijgt koekjes en diksap en potjes eten. Zoiets??
Jij voelt gewoon heel veel liefde voor je kind Ik kijk ook naar The Passion en probeer te vinden waarom mn tepels ineens een bruine rand hebben*ik google nog ff verder* TS, beterschap gewenst!
Ik gaf die dingen dus niet (op potjes na dan, maar wij eten vaak sterk gekruid voedsel) maar het CB zei dat we hem ook diksap ipv thee, en koekjes en danoontjes moesten geven ipv een boterham met smeerkaas met low-salt en af en toe een zoutloze soepstengel. Dus ja, wij voldoen idd aan die beschrijving
Of misschien hebben sommigen net als ik een baaldag.... Vandaag een negatieve test van mijn 1e ivf poging en vandaag 7 jaar terug is mijn paps overleden. Maar om jullie nog te laten lachen, ik heb mijn zoontje afgeleverd bij de oppas en kwam toen ik een betaald parkeerterrein opgereden was tot de conclusie dat mijn portemonnaie in mijn tas ligt, die nog bij de oppas in huis ligt...... Dus nu zit ik, na het bietsen van wat euro's om het terrein af te komen, heerlijk in zelfmedelijden met een groot kop thee de passion op tv te kijken en bij te lezen op zp. Morgen vol frisse moed weer verder.
Precies!! Maar we hebben weer een viezerikkentopic bij baby en dreumes..dus voor ieder die zich verveeld....maar niet lelijk tegen mij gaan doen
'Ik ga vreemd. Het is zo heerlijk. Ik heb spijt en ga het absoluut niet vertellen. Maar het was wel heel lekker.' 'Mijn kind woont bij m'n moeder zodat ik met een vriend op vakantie gaan. Ik weet dat hij een oogje op mij heeft, maar ik vind de gedachte dingen met hem te doen maar goor. Oh, we hebben wel gezoend.' Uhhh wat is er hier allemaal nog meer voorbij gekomen..
Wat is je insteek van dit berichtje? Hmm heb het bewuste topic gelezen en iemand op een volwassen manier in zijn waarde laten is ook een kunst
Gewoon een lolletje..niemand die het met mij eens moet zijn hoor. En als iemand hiervan op de teentjes getrapt is jammer dan..laat iedereen in zn waarde maar mag iemand dan wel heel ranzig vinden.