Wat is het rustig

Discussion in 'De lounge' started by Amare, Apr 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oké, met het risico dat ik echt een rel veroorzaak wil ik wel iets over mijn dag vertellen... Het was zoooo ongepast en ja, ongehoord zelfs, maar ik moet er nog steeds om lachen....

We zaten vanmorgen bij de huisarts met ons kleine mannetje voor controle en de hele wachtkamer zat vol. Er was een moeder met haar zoon die klassiek autisme heeft en haar zoon was uit zijn doen want het was natuurlijk allemaal anders dan anders.

Hij begon te freaken en vroeg aan zijn moeder of hij iets onverstaanbaars mocht doen en zijn moeder vond dat goed. Hij stond op, zette zijn mp3speler op zijn hoofd en begon midden in de volle wachtkamer te dansen als Michael Jackson (met een hernia). Iedereen deed zijn best om net te doen alsof het de normaalste zaak vd wereld was en het niet vreemd te vinden en er ontstond een gespannen sfeer waarbij iedereen naar de grond staarde en weinig zei.

Ons mooie kind zat met ogen open voluit te staren naar de jongen met een grote lach op zijn gezicht. Zegt mijn partner vanuit het niets ineens tegen mij: wow, de baby's eerste liveshow! :$ En ik proestte het uit (ik moet altijd enorm lachen wanneer de sfeer gespannen is). Ik voelde me echt bezwaard tegenover die vrouw maar moest zo hard lachen dat ik er bijna incontinent van werd. Die opmerking van hem kon dus écht niet. I am going to hell for this, ik lachtte die jongen echt niet uit, maar het leek er wel op!

2. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Aha oke, tja ik moet denk ik vanavond ook niet teveel reageren ben behoorlijk opgefokt momenteel. ;)

3. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

Jun 12, 2012
    3,201
    509
    113
    Whaha Tuc, je krijgt de wind van voren in het grote wastopic :p gheghe.. maar vind ook dat topic niet zo opwindend helaas ;)

4. tuc

tuc Niet meer actief

Zit niks verkeerds achter hoor..maar mensen zijn zooo snel aangevallen..als ze mij een steriele trut vinden mag dat hoor..lig er niet wakker van.

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Haha, ik kan er wel om lachen!
    Wat ik dan weer niet snap, is dat er een gespannen sfeer ontstaat.....

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Dan weet jij vast wel waar die dettol doekjes zijn gebleven tegenwoordig....ik kan ze nergens meer vinden!

7. tuc

tuc Niet meer actief

Haha nou nee dus..ik denk uit het assortiment ofzo..heb ze al een tijd niet meer gezien.

8. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Nou, na die opmerking had je mij ook op kunnen vegen hoor, hahahaha

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Schande :p

10. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Oeeeeh *Bladert snel naar dat topic*

Linkje is sneller....

11. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Oh ja, mijn man heeft me vanavond gemarteld...

Wie raad wat hij gedaan heeft krijgt een (fictieve) bak popcorn.

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hij is ook zo'n droogkl**t, die kerel van mij :D ! Maar hij zegt dat soort dingen dus altijd op een manier dat ik de enige ben die het hoort... :) niemand begrijpt waarom ik lach, en dat vind ik zooo erg van hem. De sadist :D

Ja, ik weet het ook verder niet waarom de sfeer zo omsloeg. Veel oudjes in de wachtkamer; die begrijpen het volgens mij niet zo goed.

13. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Rugmassage!

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Ha! Laten we het daar eens over gaan hebben.....wat is er in godsnaam met die oudjes van tegenwoordig aan de hand?
    De 1 is nog chagrijniger dan de andere!

15. Amare

Amare Niet meer actief

Jaa toch nog een beetje gered door Tuc:D
    Ik doe trouwens een week met mijn ondergoed, de eerste 3 dagen de ene kant en de andere 4 dagen de andere kant:p.

@lieseleentje geeeeen idee wat jouw man vanavond met jou heeft gedaan.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Herkenbaar Miccan. Ik heb zelfs overwogen om mijn account op te zeggen :)

17. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ah, dáárom ben je nu ziek. Viespeuk! :p

18. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik moest vooral hier heel erg om lachen, ik zie het al helemaal voor me. :p

19. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik ook heel af en toe, maar ZP blijft me te veel trekken en ik ben zo gehecht aan m'n grote berichtenaantal.. :)

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha hier nog 1! Maar heeeeel af en toe denk ik: pffff vind er niks meer aan!

Share This Page