Whaha een leraar op de middelbare school zei altijd..als ik langer va huis ga neem ik een schone onderbroek of een gum mee
Ik heb sinds gisteren een puppy, maar helaas kleurt hij niet goed bij mijn juchtlederen bankstel, dus ik vraag me af hoeveel ik ervoor kan vragen op Marktplaats. Help!
Puur toevallig: in het Marktplaatstopic staat nu een nieuw gratis bankstel voor je. Reageer snel, op is op!
Oké we duiken even van de onderbroeken tussen de lakens. Ml en ik hadden twee weken geleden vrienden te eten. Heel gezellig, allemaal grapjes maken net als normaal enz enz. Niks bijzonders. Vervolgens begonnen ze allemaal grapjes te maken over wat er bij hun tussen de lakens gebeurd (en dat was al info teveel) en begonnen ze langzaam bij ons te vissen. Ondertussen kregen we door dat ze dus echt geen grapjes meer aan het maken waren, maar het serieus bedoelde We waren even bang dat ze partnerruil wilden gaan voorstellen. We hebben de chocolade fondue maar gauw opgeruimd voor ze rare ideeën kregen Maar hoe moet je in hemelnaam op zoiets reageren. De lakens zijn gewoon privé bij ons haha
Neeeeeeee micchan en mamabri!!! Noooooooo dont leave us!!!!! Dan ga ik huilen hoor!! Whisteria, ik zou een potje verf halen, half uurtje intrekken en uitspoelen, alle kleuren can de regenboog Lise, vind je het nog zo saai?
Alsof de roze (en blauwe) wolken me om de oren vliegen, ik echter kleurenblind ben! *Pinkt een traantje weg*
*schuift de doos tissues naar je toe* @Bubblez ik vermaak me prima nou, mis zelfs m'n favoriete serie gedeeltelijk nu