Wat is het rustig

Discussie in 'De lounge' gestart door Amare, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zeg dat ;):D

2. minon

minon Niet meer actief

Haha proest. Nou voor nu kom ik er mee uit omdat ze erg rustig kind is en dus zo iemand die met dr duplo gaat zitten :p
    Eentje die alles met een vork eet ipv haar vingers ja echt ze mag van mij met haar vingers eten maar ze doet het gewoon niet.
    Dus vandaar dat ik er mee uitkom :) als ze dadelijk wat ouder is en buiten speelt en op psz zit heb ik vast meer nodig haha. En dat vind ik ook echt niet erg.
    Kreeg zelfs pb tjes of ik kleding opgestuurd wilde hebben want dit was zielig haha. Ik kan er alleen maar om lachen eigenlijk.

ShampooL: dat had ik getypt kunnen hebben :D

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Got it!

In elk geval heeft het ons weer een "lolletje" bezorgd, man en ik hebben heerlijk zitten lachen om de gele knoop! :D

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Toch weer een beetje leven op ZP :)

5. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Alweer een heel stuk gemist. Nou ja om half 8 kan er ook wel popcorn bij haha

6. Amare

Amare Niet meer actief

En ik heb het gemist boehoe:$ gelukkig wel terug kunnen lezen:D
    En om op het eten in te gaan:
    Heb overigens net een heerlijke friet speciaal op en een bamischijf (ja ik ben weer beter haha)

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Die hebben we hier OOK al niet. :(
    En ook die ene, eh, hoe heet het, die pittige.. carrero ofzo? *Snik*

8. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Owwwwww waarom lees ik dit nou weerrrr :(

Ik bn aan de lijn en heb nu mega honger!!!!!!

9. Amare

Amare Niet meer actief

Jaa Mexicano, ook zoiets heerlijks!!
    Maar ik heb nu eigenlijk nog heel erg zin in een doublechocolat muffin en een chocolade milkshake.

10. Amare

Amare Niet meer actief

Komkommertje in de buurt??

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Aaah lieverd! Moet ik je het opsturen? in een diepvries verpakking ofzo?:p haha speciaal diepvries vervoer naar Wenen zodat jij wat carrero's kunt eten?:D

12. minon

minon Niet meer actief

Een piepschuim box met van dat droogijs :)
    Maar even serieus micchan er zijn websites die Hollandse producten bezorgen in het buitenland. Al weet ik niet of dat ook voor kroketten enzo kan.

Buonanotte: komkommer met zelfgemaakte heksenkaas moet je eens proberen! Mjum!!!! Heel lijnvriendelijk (okay er gaat kruidenboter in maar ach je eet geen heel bakje op)

13. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Oooooooow, hou op over de snacks. Ik sta al 17 jaar droog (op de paar keer per jaar familiebezoek in NL na)...

Ga dit weekend wel weer naar de UK, kan ik in ieder geval weer megavet ontbijten... Mjam...

14. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Nee mn komkommerr is op :(

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oh nee?? Dan ken je mamabri + best friend nog niet....geef ons een bakje heksenkaas en heeeeeeeeeeeeel veel bugles en .....op!! :D

Die nieuwe smaak tomaat vinden we weer helemaal niks :(

oh en kleren opsturen omdat het zielig is.....beetje overdreven. Als jij ermee uit komt is het toch goed? Sommige mensen....:(

16. minon

minon Niet meer actief

17. Amare

Amare Niet meer actief

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Mja die prijzen he.. Ik mis ze enorm, maar dat zijn twee weken boodschappen..

19. minon

minon Niet meer actief

Zijn inderdaad erug prijzig. Het is ongeveer dezelfde prijs als je 60 keer naar de snackbar gaat geloof ik :) daarom typte ik al je moet wel je portemonee trekken. En anders kijk je familie lief aan als ze naar jullie komen een keer :) alles verpakken in aluminiumfolie en kranten en icepacks erbij in zn elektrische koelbox dat blijft echt lang bevroren dan.

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

Maar kroketten kun je toch zelf ook maken? Met kalfs of rundvlees. Een dikke ragout maken en die 2 x door ei en paneermeel heenhalen. En dan frituren.

Ik heb het zelf nooit gemaakt hoor, maar mijn moeder deed dat vroeger altijd.

Deel Deze Pagina