IVF ervaringen gevraagd UZ GENT

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Davalee, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davalee

    Davalee Actief lid

    24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Wie heeft er ervaringen in Gent, Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen.
    Ik heb zelf 3 pogingen gedaan in Nederland en zie het de 4e keer niet meer zo zitten en heb een afspraak gemaakt in Gent.
    Ik heb nog wel een eskomootje in de vriezer maar daar zie ik weinig hoop in.

    Liefs van een wanhopige Davalee
     
  2. vergo

    vergo Fanatiek lid

    3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Hoi Davalee, Mijn derde keer is vorige week ook mislukt. Ik heb geen ervaring nog met Belgie maar wij zijn ook benieuwd naar de reacties hoe het daar is.
    De vierde keer moeten we het ook zelf betalen, mag je dan zelf bepalen waar je heen gaat weet jij dat?

    Sterkte in deze moeilijke tijd.

    Gr Diana
     
  3. Davalee

    Davalee Actief lid

    24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hoi Diana,

    Vervelend ook voor jou dat de 3e poging is mislukt. Je gaat echt twijfelen aan jezelf, tenminste dat heb ik.

    Volgens mij mag je zelf bepalen waar je onder behandeling gaat als je voor de 4e keer een poging doet. Dus lijkt mij Gent een goeie optie.

    Hoop op reacties van een aantal dames.

    Jij ook sterkte met de teleurstelling.

    Liefs Davalee
     
  4. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey Davalee,

    Ik heb zelf geen ervaring met IVF (dus ook niet in Gent) maar ik vroeg me wel af waarom je voor Gent kiest.

    Volgens mijn gyn is Gent wel goed... mijn mannetje loopt daar ivm rugproblemen en we waren eerst van plan in Gent ook te starten maar aangezien de fertiliteit van het Middelheim (Antwerpen) de hoogste slagingskansen heeft (op de voet gevolgd door het UZ in Jette (Brussel) zijn wij naar daar gegaan (we zijn wel nog niet kunnen beginnen, eerst HSG en dan terug intake gesprek wss gevolgd door IUI).

    Als je dan toch zover gaat voor IVF kan je mss best het beste ziekenhuis uit kiezen dus vroeg me gewoon af waarop jullie je gebaseerd hadden om Gent uit te kiezen (want je zal wss wel een goede reden hebben).

    Liefs,
    Marisha
     
  5. mobius

    mobius Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Hoi,

    Ben redelijk nieuw in dit onderwerp :oops:
    Heb al wel veel gelezen hier omdat we ook aangewezen zijn op IVF maar nog niet gestart waren.
    Mijn gyn heeft ons doorverwezen naar GENK (niet Gent) bij prof Ombelet, omdat hij de beste resultaten heeft van Belgie. Hij is een beetje bot, dus een gezellig sociaal onderonsje moet je bij hem niet verwachten, maar hij is wel de beste in zijn vak blijkbaar.
    Dus hier weinig twijfel om voor Genk te kiezen
    En bij ons hier in Belgie zijn 6 pogingen terugbetaald door het ziekenfonds
    Hier mag je ook volledig zelf kiezen naar welk ziekenhuis je gaat

    groetjes
    Mobius
     
  6. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Wij hebben deze keer ook zelf gekozen voor Dusseldorf na 2 mislukte pogingen in Nederland bij ZBC de Geertgen te hebben gehad.
    We hebben het zelf betaald.
    (deze in Dusseldorf) We kozen voor Dusseldorf vanwege de mogelijkheid tot poollichaam diagnostiek en asststed hatching.

    Wens je heel veel suc6! ;)

    Liefs Marjo
     
  7. Davalee

    Davalee Actief lid

    24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik heb gekozen voor Gent omdat een broer van een goeie vriend van ons eigenlijk geen kinderen kon verwekken omdat hij aan een ziekte lijdt. Door 1 icsi poging waren ze in 1 keer zwanger en daar haal ik dan wel goeie hoop uit. Vandaar dat ik daar een afspraak heb gemaakt. Ik weet natuurlijk niet of wij direct zwanger worden maar dan weet ik wel dat ik er alles aan gedaan heb. Er zijn natuurlijk nog meer goeie klinieken dus daar ga ik ook nog wel naar informeren. Middelheim, UZ Jette, Genk, AZ St Jan, van al deze klinieken wil ik ook wel graag wat meer info. Dus wie dit leest en wil reageren, heel graag jou ervaring.

    Liefs Davalee
     
  8. Tyra

    Tyra Actief lid

    18 jul 2007
    156
    0
    0
    Levensgenieter
    Ergens op de Veluwe.......
    Mijn vriendin heeft een aantal ivf en icsi pogingen gehad (11 in totaal geloof ik) De laatste waren in Gent en ze was daar zeer over te spreken, en haar laatste embryo's waren ook erg "mooi" helaas bleven ze bij haar niet zitten en ze vind zichzelf nu te oud om het nog eens te proberen (40 was ze bij de laatste poging) Ze is nu de trotse moeder van een super lief pleegkind! (maar dat terzijde...)
     
  9. Neeke

    Neeke Bekend lid

    8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Heb er zelf geen ervaring mee, maar zie wel regelmatig artikelen over IVF/ICSI in Gent, vooral voor ICSI schijnen ze de beste te zijn.

    Succes!
     

Deel Deze Pagina