IVF ervaringen gevraagd UZ GENT

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Davalee, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davalee

    Davalee Actief lid

    24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Wie heeft er ervaringen in Gent, Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen.
    Ik heb zelf 3 pogingen gedaan in Nederland en zie het de 4e keer niet meer zo zitten en heb een afspraak gemaakt in Gent.
    Ik heb nog wel een eskomootje in de vriezer maar daar zie ik weinig hoop in.

    Liefs van een wanhopige Davalee
     
  2. vergo

    vergo Fanatiek lid

    3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Hoi Davalee, Mijn derde keer is vorige week ook mislukt. Ik heb geen ervaring nog met Belgie maar wij zijn ook benieuwd naar de reacties hoe het daar is.
    De vierde keer moeten we het ook zelf betalen, mag je dan zelf bepalen waar je heen gaat weet jij dat?

    Sterkte in deze moeilijke tijd.

    Gr Diana
     
  3. Davalee

    Davalee Actief lid

    24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hoi Diana,

    Vervelend ook voor jou dat de 3e poging is mislukt. Je gaat echt twijfelen aan jezelf, tenminste dat heb ik.

    Volgens mij mag je zelf bepalen waar je onder behandeling gaat als je voor de 4e keer een poging doet. Dus lijkt mij Gent een goeie optie.

    Hoop op reacties van een aantal dames.

    Jij ook sterkte met de teleurstelling.

    Liefs Davalee
     
  4. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey Davalee,

    Ik heb zelf geen ervaring met IVF (dus ook niet in Gent) maar ik vroeg me wel af waarom je voor Gent kiest.