hoofdje vlakt af

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door joel, 13 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hallo

ik heb een zoontje van 7 wkn. mar nu kom ik er achter dat zijn hoofd achter een beetje afvlakt. ik moet 5 jan. naar cb en lat er dan naar kijken maar wie heeft er ervaring mee want zie het niet zitten als ze dalijk zon helm op moeten, wat kan ik doen

ik weet op zijn buik of zo mar wil hijniet en op rug als hij slaapt draai ik daarna zijn hoofd maar als hij wakker is wil hij ook niet of zij of wringt zijn eigen wel terug op rug.

wat kan je nog meer doen

2. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Je kan speciale dingen kopen waardoor ze op een bepaalde zij blijven liggen (en andersom). Als het zelf om-en om draaien niet helpt tenminste!

3. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Mijn zoontje heeft dit ook en op advies van de kinderfysio ligt hij nu op een pittenkussen. Schijnt er goed voor te zijn.

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Ik zou niet tot 5 januari wachten, maar een afspraak maken met een fysiotherapeut. Die kunnen je heel veel advies geven over hoe je het kunt minderen.
    Zij kunnen ook zien of er misschien iets in zijn nekje vastzit waardoor hij minder goed zijn hoofd naar een bepaalde kant kan bewegen.
    Wat bij Demi erg goed heeft geholpen buiten de fysio is een osteopaat.

5. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Ik zou ook niet wachten en zelf naar een osteo of fysio gaan. Deyna heeft dit ook gehad en moest uiteindelijk wel een helmpje.
    Een zij lig kussen helpt in het begin goed.

Deel Deze Pagina