Hello meiden! Sinds een aantal weken heb ik een vreemd gevoel beneden.. Het voelt een beetje alsof je een blaasontsteking heb.. Echter ik heb het afgewacht en heb geen last van buikpijn of veel plassen of pijn bij het plassen.. Dus duidelijk geen blaasontsteking.. Het is dus alleen zo'n gevoel bij me vagina. Weten jullie wat dit kan zijn? Misschien me baarmoeder ofzo?
Ik wist het ook niet maar het schijnt zo te zijn dat je niet altijd pijn hoeft te hebben bij een blaasontsteking. Dus ik zou gewoon even dinsdag een plasje brengen naar de HA en zeggen dat dit van je vk moet Dan krijg je in de middag de uitslag. Je kunt beter maar zeker zijn dat het goed is.
ja ik denk dat ik morgen voor de zekerheid even de vk ga bellen.. misschien dat zij weet wat het kan zijn.. maar ik plas ook bijna niet.. en een soa zou het zeker niet kunnen zijn want zit regelmatig onder controle ivm vaak een onregelmatige pap.. heeft iemand anders nog misschien ideeen? Ik kan het gevoel erg moeilijk plaatsen dus als iemand een soort gelijk gevoel had..
Een blaasontsteking hoef je niet te voelen in de zwangerschap! Maar ik heb t gevoel ook soms en meer als mn blaas leeg loopt idd, ik denk banden en baarmoeder die terug zakken naar beneden. Door een volle blaas word je baarmoeder omhoog geduwd.
Zoals al is gezegt... een blaasontsteking tijdens de zwangerschap.. hoef je niet te voelen.. of last van te hebben... Maar ik heb wat jij beschrijft ook gehad.. beetje raar gevoel..ik dacht ook aan een blaasontsteking..maar bleek niet zo te zijn... het was het groeien van de baarmoeder en die de boel daar langzaam aan het verdrukken was... nu heb ik er nog amper last van.