Bijna 25 weken zwanger en pijnlijke en harde buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by ukjesmama, Dec 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ukjesmama

ukjesmama Actief lid

Nov 13, 2012
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik heb een vraagje, normaal bij de afspraken in het ziekenhuis ga ik naar de gyn en zij voelt nooit mijn buik maar maakt altijd echo's. Vorige week was ze erg druk en nam de verloskundige haar waar, zei voelde wel mijn buik. Mijn baarmoeder was lang en smal, ons kindje schijnt ook voor te liggen in de groei. Het voelen van mijn buik was best gevoelig. Ik wou niet zeuren en heb niks gezegd. Mijn buik is vaak erg hard en als ik er zelf op druk doet het op sommige plekken echt zeer. Is dit normaal?

Alvast bedankt voor je reactie.

2. toeter

toeter Fanatiek lid

Dec 1, 2012
    1,313
    1
    0
    ja, dat is normaal hoor. Ik denk dat dit van vrouw tot vrouw kan verschillen maar ik kon het ook niet velen aan mijn buik altijd dat duwen en voelen pff,..werd daar chaggie van altijd omdat het gevoelig was:D

3. ukjesmama

ukjesmama Actief lid

Nov 13, 2012
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toeter, dankje voor je reactie. Ik hoef me gelukkig geen zorgen te maken als ik jou reactie lees.

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Nee...ik ervaar het ook als onprettig dat gedruk en geduw op mn buik.. krijg idd ook gelijk harde buiken daarna... Maja ik loop standaard bij een vk.. en zij doet dit altijd.. dus ik accepteer het maar.

5. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik heb hier ook last van, was me toevallig gisteravond aan het afvragen of dat wel normaal is hihi

Share This Page