tis voor alle vrouwen hier die zwanger proberen te worden denk ik wel (bijna) hetzelfde als je toch weer ongesteld wordt. ik had gehoopt dat het zaterdag uit zou blijven en we zwanger naar zandvoort zouden gaan maar ja helaas pindakaas dus niet en hebben we gewoon gezellig gevierd dat we zondag alweer 5 jr getrouwd waren. ik denk dat ik er (ondanks dat ik dacht van niet) toch in mijn hoofd, vooral tegen de tijd dat je het wel of niet moet worden er iets teveel mee bezig ben. (ondanks dat ik er nog niet zo heel lang mee bezig ben in vergelijking met andere meiden hier) mijn moeder zei al je moet er gewoon niet aan denken (lekker makkelijk gezegd) ed zegt komt echt wel goed (tja dat zijn de mannen he) en ik dacht &*^%$&* had het zo gehoopt, maar goed ga in ieder geval toch proberen er niet meer aan te denken en wel te zien wanneer (en of ) het raak is, dat zou inderdaad beter zijn maar ja tis natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, meiden succes allemaal
Ik vind het heel erg moeilijk om er niet te veel mee bezig te zijn (zwanger worden dan hè). Ik begin elke morgen al met mijn foliumzuurtabletje, daarna word ik op mijn werk omringd door zwangere collega's of collega's die net moeder zijn geworden. Vervolgens wil ik ook mijn cyclus nog een beetje in de gaten houden en mijn vruchtbare dagen niet zomaar voorbij laten gaan....... En het klokje tikt door...... Ik temperatuur niet, anders zou ik er nog meer mee bezig zijn. En dan nog die angst inderdaad van KAN ik zwanger worden...? Konden we maar vooruit kijken hè met dit soort dingen? Als iemand me kon garanderen: "Je krijgt wél een kindje, maar pas over 3 jaar" heb ik er best vrede mee en is de druk er meteen af. Maar ja...zo werkt het nou eenmaal niet! XAnna
Zeg het ook steeds "niet teveel mee bezig zijn" Zit ondertussen vandaag al bijna de hele dag op de site...errrug makkelijk is het dus niet
Ja dat heb ik nou ook. Normaal ben ik wel aan het werk op donderdag maar omdat ik nu ziek thuis zit betrap ik mezelf daar ook op! xxx Dreamy