Dit heet nu woorden uit het verband trekken!!. Lees het met een knipoog en een neergeschreven tekst op het internet is heel anders dan wanneer je dit face to face zou bespreken.
Pfffeeew Ja ik ben heel blij dat ik mijn meisje aan de borst troost kan geven (en helemaal op een moeilijk momentje zoals nu met haar verkoudheid, waarbij ze soms alleen een paar slokjes wil en soms een maaltijd - een kostbaar en tijdrovend grapje als je steeds een beetje kv moet gaan klaarmaken of halve flessen weggooit) en Ja papa heeft geen tieten maar kan haar ook troosten. Waarom toch altijd die lange tenen bij sommige dames? Maar als ik er dan ook een "wat is het toch heerlijk" in mag gooien: als s ochtends heel vroeg de wekker gaat je kleine meisje ook voelen wakker worden, en haar warm, knuffelend en half slapend van ontbijt voorzien voordat het spitsuur weer begint... Ik kan me serieus nu al zorgen maken hoe ik de ochtend moet gaan indelen als ze moet gaan ontbijten met vast voedsel...
hahahaha Nou de kleine man hier wil helemaal nog weinig weten van vast voedsel, dus nog even niet aan de orde.
* slikt weerwoord op gepikeerde kv dames in* Ik snap je helemaal! Het is inderdaad zooooo fijn! Het is echt het allermooiste en heerlijkste wat er is. Als ze snachts wakker wordt haar lekker bij me nemen en al drinkend samen weer in slaap vallen, 'sochtends voordat de drukte van de dag begint nog even lekker samen op bed blijven liggen, nog even lekker knuffelen en ontbijten tegelijk. Van het weekend gaan we met de schoonfamilie een weekendje weg, hartstikke leuk en gezellig natuurlijk, maar ik ben dochterlief dan natuurlijk het hele weekend "kwijt" aan opa, oma en tante... Dan is het toch heel fijn dat ik haar minimaal 4x per dag toch even helemaal voor mezelf heb *kan het toch niet laten... Fijn dat jullie blij zijn met het alternatief voor de allerbeste voeding voor je kindje wat veel meer is dan voeding alleen! Laat ons er lekker van genieten dat wij het wel aan onze kleintjes kunnen geven, en als je dat niet zint, blijf dan lekker in je FV hoekje!*
Fijn hoor Kelly en dat mag ook eens gezegd worden ;D Hoop dat Hugo snel opknapt. Afrola, mooi dat jij je kleintjes ook nog steeds met bv kan troosten. Ik herken het wel hoor, heerlijk dat die dingen altijd bij de hand zijn en zo geruststellend werken voor de kids. vind het trouwens sinds ze n half jaar is voor mn gevoel makkelijker gaan de bv, of het nu gewoon zo hoort...
Oh ik lees je post en de reacties en dit dacht ik nu ook! Lekker boeiend, wij zijn hier onder het kopje borstvoeding DUHH dat het dan over borstvoeding gaat!! En als je kunstvoeding geeft en dit fanatiek wil verdedigen maar doe dit dan lekker bij het kopje kunstvoeding! Edit: Leest even verder, wat een gemopper weer. Is toch heerlijk voor TS? Als je niks leuks te zeggen hebt zeg dan niks. Bah.. Ze deelt hier haar geluk dat is toch fijn voor haar! Ontopic, ZALIG he! Ik heb bij de tweede om allerlei redenen vier maanden fulltime gekolft en ooh wat was dat lastig snachts en als hij ziek was! Dat geklooi met die flesjes en speentjes. Nu mijn kleine meid helemaal aan de borst en het is zooo onwijs makkelijk! Love it, echtwaar!