Wat is het toch moeilijk afscheid te moeten nemen

Discussie in 'De lounge' gestart door paars, 6 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Gecondoleerd en heel veel sterkte met het
    verwerken van dit grote verlies.:(

2. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Gecondoleerd met dit grote verlies.
    Je oma zal vanaf boven meekijken naar jullie en zal zo jullie 2e kindje ook mee kunnen maken.

Mijn oma is voor bijna 4 jaar terug overleden (pffffff 4 jaar alweer)
    Wij waren toen bezig om zwanger te worden, na 3 miskramen en 4jaar later, was ik zwanger nadat mijn oma was overleden.
    Ze zeggen weleens dat als er een deur sluit er ook weer een deur opengaat, zo zag ik dit ook en het klinkt heel dom, maar ik heb het gevoel dat mijn oma erachter zat en me heeft bij gestaan in die zwangerschap.

Toen mijn oma thuis was overleden, dat wou ze graag en niet in een ziekenhuis, heb ik haar samen met een andere nichtje gewassen, aangekleed en haar haren gekamt.
    Van te voren nooit over nagedacht en toen het moment daar was heb ik geen moment getwijfeld en gezegd dat ik dat graag wou doen.

3. giraf

giraf Niet meer actief

Gecondoleerd! Wel fijn dat je haar gisteren nog even gezien hebt!

4. MissT

MissT Niet meer actief

Sterkte meis.
    Mijn tante is afgelopen dinsdag overleden aan longkanker. Zij lag ook op een sterfbed, maar het is ineens zo snel gegaan :(. Vreselijk.
    Zaterdag is de begrafenis en zie er zo tegenop.

Sterkte meid!

5. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.217
    1.282
    113
    Centrum België
    Paars & Miss T, gecondoleerd met jullie verlies en veel sterkte en moed gewenst in de komende tijd...

6. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Gecondoleerd meis... Iets minder dan 2 maanden geleden is mijn oma ook overleden, ik was zo blij dat ik een dvd van de 20 weken echo heb laten maken! Daar hebben we nog even samen naar kunnen kijken.
    Heel veel sterkte!

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gecondoleerd paars.

ik ben bij mijn opa gebleven toen die stierf.. 2 weken lang elke nacht aan zijn bed zodat mijn oma kon slapen.. het was zwaar, maar ik heb hem kunnen laten gaan op die manier.. het was goed zo.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heel veel sterkte meid. Ik weet helaas hoe het is je oma te verliezen. Ik verloor haar toen ik bijna ging bevallen van mijn dochter

9. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hee meid,

Nog heel veel sterkte toegewenst. Gelukkig heb je nog even afscheid kunnen nemen.

Ik wil bovendien iedereen hier sterkte wensen met hun verlies. Als ik lees hoe zwaar het is zakt de moed mij soms in de schoenen. Klinkt heel raar, maar soms beangstigd het mij dat ik nog steeds alle 4 mijn opa's en oma's heb. Zijn nu allemaal rond de 80. Dat is prachtig om mee te maken natuurlijk maar ik zie zo op tegen het moment dat ze een voor een zullen gaan....kan er soms nu al verdrietig van worden. Heb met 3 van de 4 ook een hele goede, fijne en sterke band. Ga ze na deze verdrietige berichten nog maar eens extra knuffelen.

Nogmaals sterkte iedereen!

Deel Deze Pagina