Geen melk meer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angelique05, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    Hallo allemaal,

sinds een paar dagen weigert onze kleine de melk?
    in de ochtend rond 6 uur gaat er nog een goede fles is, maar voor de slaapjes van de middag en de avond weigerd hij melk te drinken.
    hij drinkt wel gewoon goed, thee, water rosevisee enzo, kan dit kwaad?
    Joey is nu 11 maanden en 1 week oud.
    herkend iemand dit?
    gisteravond hebben we hem maar een halve liga gegeven, en hij heeft heerlijk de hele nacht doorgeslapen...

nu is hij ook wel erg verkouden, maar vraag me af of dat er mee te maken heeft omdat hij wel gewoon andere dingen eet en drinkt...

ben benieuwd naar de reacties.

groetjes angelique

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik had vorige week hetzelfde! Maar ook dronk hij slecht ander drinken. Mn zoontje was toen ook erg verkouden!
    Hij zou minimaal 500cc voccht moeten krijgen per dag dus als hij daaraan zit is er niet zoveel aan de hand.
    Dat hij verhoudingsgewijs minder melk drinkt is niet heel erg als hij verder goed brood, fruit en warm eten binnen krijgt. Ik geef zelf nog maar ca 350cc melk per dag, mn zoontje is 10 maanden. IOM het CB is dit prima zolang hij gewoon goed eet daarnaast. Hij krijgt zn voedingsstoffen dan ook via zn vaste voedsel binnen. Wel vitamine d bij geven!
    Ook mijn zoontje krijgt geen melk meer voor de nacht. Hij krijgt warm eten en een toetje en dat is het laatste.

3. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    oooh, nou dan wacht ik het nog maar even af, hij ging in 1x van 4 flessen naar 1 dus weet even niet zo goed hoe of wat, zijn thee, avondeten, en brood, gaan er gewoon goed in, maar melk hoeft hij gewoon de rest van de dag niet meer, misschien omdat hij er meer slijm van krijgt ofzo nu hij zo verkouden is....

maar bedankt voor je reactie.

groetjes angelique

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    zou me er niet zoveel zorgen om maken. Misschien is hij de melk gewoon beu. Hij heeft het ook niet echt heel hard meer nodig. Ik zou wat melk aanbieden bij het ontbijt en bij de lunch, verder niet. Welopletten dat hij genoeg drinkt

Deel Deze Pagina