dinsdag ga ik met mn schoonmoeder alyssa dr nieuwe kamer behangen. ik hoop van het weekend al de gordijnrails op te hangen en de beugeltjes voor het rolgordijn. nu is het plan dat alyssa vanaf volgend weekend in dr nieuwe kamer gaat slapen. ben een beetje bang dat ze het niet gaat accepteren. hoe is dat bij jullie gegaan? ze krijgt wel haar vetrouwde meubeltjes mee en blijft ook gewoon nog even in dr eigen bedje. liefs doris
Onze zoon is een week of drie geleden naar z'n nieuwe kamertje verhuisd. Hij heeft wel allemaal nieuwe meubeltjes gekregen, maar het gaat heel goed vind ik. We zijn vrij lang met het opknappen van het kamertje bezig geweest en hebben hem er veel bijgehad. Dus als wij bezig waren speelde hij op dat kamertje. En 's avonds voordat we hem op bed legden (in z'n oude kamer) gingen we altijd nog even kijken op z'n nieuwe kamertje.
Waarom zou ze het niet accepteren? Ik zou er gewoon geen drama van maken maar gewoon net doen alsof er niks aan de hand is. Misschien dat ze de eerste nacht wat onrustiger slaapt ofzo.
hier is onze kleine meid met sinterklaas over gegaan niks aan de hand net of het altijd haar kamer is geweest ze vond het allemaal reuze intressant want ze had ineens mooie prinssesengordijnen en schilderijtjes ze vond het eerder helemaal geweldig
bedankt voor het geruststellen. de reden dat ik een beetje bang ben dat alyssa het niet accepteerd is dat ze altijd moeilijk doet met slapen als ze ergens niet vaak geslapen heeft. naar alyssa toe laat ik natuurlijk niet merken dat het vreemd is ofzo want dan weet ik gelijk dat het niet gaat werken. liefs doris