Mijn moeder noemde me vroeger haar 'jongste spruitje' Ze is helaas al overleven dus ik vind het fijn om me dit soort dingen te herinneren. 80 is m'n geboortejaar en heb ik volgens mij erbij moeten kiezen omdat gewoon spruitje al bezet was of zoiets.
Nou, toen ik die nick nam was dat wel een beetje, dus was toen een grapje, nu is dat wel meer geworden. Maar de i in Apple producten staat eigenlijk voor internet. Met de introductie van de iMac. Steve Jobs wilde met de i voor internet aangeven dat het een Mac was, waar je als gewone consument het internet mee op kon. Want dat was toen nog iets bijzonders.
Ik ben een avondmens (maan) en hou van de winter (sneeuw) Ik had hier eerst min of meer mijn eigen voornaam en nou is die niet zo bijzonder, maar ik wilde toch liever iets anoniemer zijn.
Owly het is ook zo'n ontzettend schattig uiltje!! Hele leuke verhaaltjes, echt super schattig.(een boek)
Toen ik een gebruikersnaam moesf bedenken, had ik 0 inspiratie. Maar was op dat moment een banaan aan het eten, dus tsja.. Banana it is
Oh ik zou willen dat ik wat meer moeite had gedaan om iets leuks te verzinnen Ik zou kunnen zeggen dat ik in mijn studententijd een ontzettende zuipschuit was. En als bijnaam Adje kreeg, omdat ik zo goed 'een adje kon trekken' (ad fundum). Maar niets is minder waar, het is gewoon een hele saaie afkorting