Haha die van blikje oh nee zonder j blijf ik leuk vinden. En regenboogworst hahaha ik lig dubbel Ik zal eens een nieuwe avatar uploden, dan zien jullie wel hoe ik aan mijn naam kom
Niet heel spannend, Johanna is mijn roepnaam en 01 omdat ik er een cijfer achter wilde, maar gewoon 1 al bezet was.
Mijn naam afgekort en dan achterstevoren. Wat wel grappig is.. is dat er een aantal jaar geleden met regelmaat werd gedacht dat ik Turkse was? Maar waarop dit gebaseerd was weet ik even niet meer. Toen was hier ook een topic over.
Haha ik dacht er toevallig laatst ook aan, hoe komen de nicknames toch tot stand? Mijn naam spreekt voor zich lijkt me
Wat een leuk topic! Mijn naam komt van het koosnaampje van Sheldon uit The Big Bang Theory, aangezien ik er nog weleens mee word gepest dat ik me net als hem zou gedragen...
Nescio is een van mijn favoriete schrijvers. Het is ook een hit van een groep (ben even de naam kwijt) en ik vind de betekenis ook mooi.
Ik wist niets, keek om me heen en zag een pen liggen. Mijn vrouw heeft zichzelf daarna hier Inkt genoemd toen ze zich aanmeldde
Ik zag het eigenlijk niet zitten om een account aan te maken. Toen dacht ik, vooruit dan maar... Holadiee (verveeld gezegd). Nu vind ik het wel een leuke bijnaam! (Vrolijk gezegd) Oo ja, Buzz was een paar jaar geleden zo'n quiz op de playstation en als zo'n poppetje gewonnen had zei die ook altijd Holadiee (verveeld gezegd)
Ik speelde een RPG toen ik nog heel jong was en daar was m'n nick Zussje. Vond Zusje een leuke naam uit een cartoon. De dubbele s zit er in, omdat Zusje daar niet meer beschikbaar was.
Mijn bonusdochter heeft super mooie blonde haar dus noemt ze zichzelf Rapunsel, papa noemen we beest omdat hij nogal groot en sterk is, en ik heb bruin haar dus ik ben Belle onze zoon zijn bijnaam is Spot van die dino film want daar leek hij die tijd sprekend op en 22 omdat dat getal heeel vaak voorkomt bij mij
Ik had eerst mijn naam zonder een aantal klinkers. Toen ineens was ik niet meer anoniem en had ik mijn account opgezegd. Ik ben altijd met tien dingen tegelijk bezig en ik keek naar the bold & the beautiful. Terwijl ik naar het aanmeldscherm zit te staren en me geen naam weet te verzinnen hoor ik Ridge (de oude dan ) tegen Brooke zo heerlijk Logan zeggen. Toen dacht ik, doe dat dan maar...
Ik was bang om herkend te worden en een collega van mijn moeder heet Elles.. Vond het altijd wel een leuke naam en dacht: ach, laten we eens kijken of die nog beschikbaar is. x ervoor omdat ik dat ook bij mijn twitter/instagram had.