Wat is het verlanglijstje van jouw kind?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Mooiezomer, 28 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.153
    2.238
    113
    Vrouw
    het lijstje van Y:
    L OO L supraais
    Pleemobiel spirrit
    reenbocorns
    teelevoon
    snoep

    S is qua knip- en plakwerk nog niet verder gekomen dan een spiderman pak (maar hij is vergeten dat die al in de verkleedkist ligt ;))

    ze krijgen:
    Y: klein setje playmobil spirit, lego friends manege (versie van Ali), unicorn oorbelletjes, horloge, nieuwe gymkleding
    S: een wereldbol, bingo spel, plakdiamantjes om te knutselen en een nieuwe schoolrugzak met dino erop, paw patrol pyjama
     
    Prettykitty en MinnieMouse94 vinden dit leuk.
  2. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.450
    4.626
    113
    Verlanglijstje van m’n dochter van bijna 6. Paars is aangevuld door grote broer C, de rest is van haar zelf.

    Vooral het “ik ben na jou jarig” vind ik om te smelten haha. ❤️ Ze is van 11 december.

    En van dit lijstje krijgt ze de LOL pop, de Nerf en de Harley Quinn knuppel. Met haar verjaardag de opmaakpop, nóg een LOL pop en de robotpuppy. #verwendnest

    Even met negen kinderen Sinterklaas vieren. #failliet :roflmao:
     
  3. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.582
    6.274
    113
    Op die van de oudste van 12 staat een polaroid camera, maar ze krijgt een foto printer en verschillende formaten papier/stickers). (Ze doet ook mee met lootjes, daar staat op sloffen, chocoladeletter, spiegelstickers, en friends stickers)

    De jongste wil ‘2 groote LOL popen’ en een ‘kaavijaa’ (cavia).
    Ze krijgt een doos met allemaal lol poppen en accessoires, en een lol glamper. En sowieso van m’n ouders party&co disney.
     
  4. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.324
    810
    113
    Dochter (4);
    polly pocket
    groei eieren eenhoorns en dinos
    aquabeads
    playmobil
    vriendenboekje
     
  5. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Dochter heeft niet echt een lijstje, ze weet het niet zo goed wat ze leuk vind. Maar ze wil wel cadeautjes. Ze wil ook kinder make up en LOL. Dus dat krijgt ze want ik vind het ook leuk iets te geven wat ze echt wil. Dus de rest heb ik zelf bedacht.
     
  6. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.501
    2.398
    113
    @ShineBright hier idem, nooit mee gestopt. Er is geen jaar overgeslagen sinds ik klein was.
    Ik vind het gewoon erg gezellig.
     
    tuc vindt dit leuk.
  7. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.042
    2.176
    113
    Jongen van 7: gitaar, gravitrax uitbreiding, pennyboard, soort spelcomputertje met 240 spellen (lijkt me echt zo'n prul)

    Jongen van 11: skates (die krijgt hij niet, want hij heeft al hele goede), skatewielen, skatelagers, een kaartje voor skateland, oordopjes, en een fuët (zo'n droge worst)

    Jongen van 13: kaartje voor skateland, stuntstep (maar hij weet al dat hij die krijgt, want gisteren opgehaald van marktplaats), ook een fuët, powerbank, nieuwe betere lagers voor de stuntstep

    Ik vind het ook wel lastig. Ze spelen hier nog maar weinig met speelgoed, alleen de jongste nog een beetje. Het is vooral skaten/steppen en gamen wat de klok slaat. En ook de jongste speelt veel vaker buiten, hutten bouwen, steppen, en gewoon rondstruinen.

    Ik heb in elk geval vast een strippenkaart voor skateland besteld, met 6 strippen, dus dan kunnen ze met z'n drieën 2x naar binnen. En verder krijgen ze wel min of meer wat op hun lijstje staat.

    De oudste en jongste zijn allebei ook nog vlak voor en na Sinterklaas jarig, dus dat maakt het nog lastiger.
     
  8. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.510
    8.362
    113
    @ShineBright: Hier ook nooit gestopt. Ook niet nu mijn eigen kinderen niet meer geloven (voeg jaar voor het eerst allebei niet meer). Ik ben van huis uit gewend om kerst niet met cadeautjes te vieren, wij vierden Sinterklaas.
     
  9. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Ik ook, ook als volwassene vind ik het gewoon zo'n feestje.
     
    Lynx vindt dit leuk.
  10. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.488
    1.445
    113
    Het duurde even, maar inmiddels heeft mijn oudste ook een lijstje kunnen maken. Voorheen wilde ze zo'n beetje alles uit het speelgoed boek :p

    Oudste (meisje 7 jaar):
    - Barbie (ze krijgt de barbie adventskalender)
    - Barbie kleertjes (ze krijgt de "inkleurfasion" van Crayola, kan ze zelf kleertjes kleuren)
    - baby born
    - baby born kleertjes
    - Hollywood Hair studio of Nagelstudio (het wordt de Hollywood hair)
    - gezelschapsspel (wordt Betoverde doolhof of Cluedo)
    - make up

    Jongste (meisje 3 jaar)
    - baby born (wordt de kleinere versie)
    - poppenwagen
    - "baby Yoda" (The Child van The Mandalorian, voor de kenners. Ze is er helemaal weg van :D)
    - slijm (krijgt de slijm adventskalender)
    - kinder makeup
    - zaklamp
    - Go Fishing spelletje
     

Deel Deze Pagina