Help..?!?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kirsten1988, 23 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi dames,
    Al 4 dagen met Kruidvat aan het testen. Ik denk dat ze toch echt oplopen. Vandaag mocht ik van het ziekenhuis testen. Dus Kruidvat gedaan, in mijn ogen positief, daarna clearblue welke aangaf: niet zwanger...
    Dus ja wat nu. Ziekenhuis gebeld of ze op hcg prikken, nee dat deden ze niet dus ik moest maar uitgaan dat het positief was. Tja na al die berichten hier over het Kruidvat lukt me dat niet. Ik heb de huisarts gebeld en die wilde wel opnieuw voor me testen. Dus ik daar plasje ingeleverd en ook negatief. Dit is echter wel getest daar zonder ochtendurine zeg maar en de plas zat ook nog geen 2 uur in m'n blaas.
    Ik heb nu echt geen idee hoe of wat!
    Wat denken jullie? De bovenste test is van vanochtend

Gr Kirsten

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,2 KB
      Weergaven:
      33
  2. ns1988

ns1988 Actief lid

16 mei 2013
    119
    0
    0
    Dronten
    Hmm gek zeg.. Hoop op een goede afloop!! Onzeker hoor zet m op!!

3. Myositris

Myositris Lid

31 jan 2015
    96
    0
    0
    Overijssel
    Voor nu zou ik dan uitgaan van het negatieve en niet zwanger dus helaas.
    Hebben meer mensen last van valse lijntjes bij de kruitvat testen op het moment.

4. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    Ik wil je eigenlijk niet je hoop ontnemen, maar ik vind ze niet oplopen, ze blijven wat meer gelijk. Je zou nu wel duidelijkere testen moet hebben denk ik, maar misschien is het nog erg pril? Het feit dat je nu ook twee keer negatief hebt getest helpt niet echt mee.
    Hopelijk is de test over twee dagen duidelijker!
    Succes :)

5. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Ik denk dat je van het negatieve uit moet gaan helaas.
    Cb en huisarts zijn vaak wel betrouwbare testen. Je kv test oogt ook wat grijs?
    Na hoeveel tijd was het streepje er en is het echt roze?

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    En ik ga je wel hoop geven want.....

Testen van de huisartsen geven pas positief bij ern hoog hcg gehalte, kruidvat is erg gevoelig en deze zal eerder positief geven dan die van de huisarts.
    En dat geldt ook voor de cb zwanger/niet zwanger zonder indicator.

Ik zeg dus voor nu gefeliciteerd!

7. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Tja, als het positief is (even onder voorbehoud) vind ik je streepjes nog wel erg licht. De CB zal daar ook nog niet op reageren! Die heeft veel meer HCG nodig...

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik vind de foto te onduidelijk om daar op te oordelen. Mag ik vragen waar je ergens in je cyclus zit en hoe je cyclus hiervoor was? Regelmatig of?

Ik weet dat KV testen vrij gevoelig zijn en voor NOD vaak al positief resultaat kunnen geven.

Helaas is het nu 50/50.

9. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi,
    Ik heb normaal en regelmatige cyslus, vandaag was de dag dat ik na een verse tp mocht testen, hoe mijn cyclus nu is durf ik dus niet te zeggen. Ik zal gewoon rustig moeten wachten ben ik bang haha
    Streepje is in het echt wel beter te zien dan op de foto

10. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Verse tp? Sorry die begrijp ik even niet. Welke dag van je cyclus zit je nu dan?

11. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik denk een dag of 16-17 na de punctie, die je als eisprong kunt rekenen. Meestal is je officiele testdatum twee weken na de terugplaatsing. Maar dat is in elk ziekenhuis verschillend.

Ik vind de testen erg licht. Je hebt er vier gedaan en dan had je eigenlijk wel verschil moeten zien tussen de 1e en de 3e of de 2e en de 4e. HCG verdubbelt om de dag. Ik zie bijna geen streep en ik zie ze ook niet echt oplopen. Dus ik durf je nog niet te feliciteren. Jammer dat ze niet op HCG prikken, dat is hier standaard op de testdag na IVF/ICSI. Dan had je toch wat meer duidelijkheid gehad. Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, succes!

Deel Deze Pagina