oke! ik heb nu twee sterren maar wou overstappen naar 4 maar dat is dus eigenlijk niet nodig, clomid puregon gonal etc wordt met 3 sterren allemaal vergoed?
heey meiden, sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar ik ben nog onbekend met all medicijnen e.d. En aangezien ik maandag naar de fertarts moet, wil ik me een beetje voorbereiden op wat namen voordat ze dadelijk me allemaal met namen om de oren slaat en ik uiteindelijk nog iet weet wat we gaan doen of wat ze bedoelt, vandaar... Is Puregon hetzelfde als Pregnyl? Pregnyl gebruik je toch ook voor je eisprong? En Clomid bezit dus FSH, of zorgt er althans vor dat je FSH in je kleine hersenen wordt gestimuleerd zodat deze door krijgt dat mijn eitjes moeten groeien, toch? Liefs Nikkie
Nikkie Clomid stimulleerd je lichaam om zelf FSH aan te maken. Puregon is FSH. En pregnyl is inderdaad om je ei te laten springen. Denk er nog niet te veel over na en laat het op je af komen. De gyn legt alles uit aan je en je kan altijd vragen. Veel succes Maandag!