Kan er mij iemand het verschil uitleggen tussen onderstaande dingen? Ik ken er niks van, drink geen koffie. 't is voor manlief zijn Kerst Hij drinkt graag zo'n expresso tasje bij een glas wiskey. Maar nu zag hij van de week die andere (die wat je omhoog en omlaag moet doen) en dat vond hij ook interessant. Maar weet dus niet wat het verschil is. Melior Classic cafetière voor 4 kopjes - Collishop Bialetti cafetière Moka Express Original - Collishop
De bovenste is voor 'gewone' koffie. De onderste is voor espresso, deze zet je ook op het vuur Ik heb beide, maar ik hou meer van normale koffie
Ah ok, bedankt voor je reactie! M'n collega zei dat bovenste voor cappuccino was, maar blijkbaar niet. Ik denk dat hij ook het meeste gaat hebben aan 'gewone' koffie. Hoewel hij het andere ook wel lekker vindt, maar zo vaak zit hij 's avonds niet aan de wiskey. En om zo'n espresso zo te drinken...
Misschien houdt je man wel van 'blonde koffie'. Kijk en leer Dom blondje zet koffie in komen eten op vier - YouTube
Hahaha, ja we hadden het gezien Was het filmpje al zo vaak tegen gekomen op fb. Foei foei, niet te doen!
Wij konden het ook niet geloven. Niet te schatten! Ik drink ook geen koffie, maar weet wel hoe ik koffie moet zetten. Alleen het aantal schepjes koffie moet ik altijd vragen
Ah ok, interessant! Pfff, niet simpel als ze geen kerstlijstjes maken en maar terloops eens zeggen: oh dat is leuk, dat zou ik ook nog wel willen... Mannen!
Ik zag in het Blokker krantje dat je er van die kannetjes kunt kopen om espresso te maken...gewoon op het vuur volgens mij... Bij de xenos heb je ze ook.
Ja ze vindt ze op meerdere plaatsen. Was op deze site aan't kijken omdat ik dit jaar door omstandigheden niet naar de stad kan om te gaan kerstshoppen. De link naar de espressomaker is ook eentje om op het vuur te maken. Je hebt ze ook elektrisch zag ik, maar dat kost dadelijk al weer meer. En zo'n espresso hoort toch op het vuur gemaakt volgens mijn collega met Italiaanse partner