heb in oktober kinderpostzegels gekocht aan de deur en de betaling is inmiddels afgeschreven. nu vroeg ik me af wanneer ik de postzegels kan verwachten? hoor ik die niet al te hebben? hebben jullie de kaarten en/of postzegels al? waar kan ik naar bellen anders.
Hoi hoi, De kinderpostzegels hoorden uiterlijk woensdag 25 november in je bezit te zijn. Anders misschien even de school bellen? Als je steeds niet thuis was, kregen de kinderen een briefje van school die zij dan bij de mensen in konden gooien, maar uit je verhaal begrijp ik dat je tot nu toe helemaal nog niets gehoord hebt.
Wij hebben ze al. Begin november is dat meisje langsgeweest om de zegels te brengen. Kinderpostzegels | contact misschien hier even kijken.
Hoi, Ik heb ze 2 weken geleden binnengekregen. Ik zag in mijn pauze de enveloppe tussen de rest van de post zitten. Mijn vriend was 's avonds eerder thuis en die had de folders enzo bij het oud papier gelegd. Een paar dagen later dacht ik weer aan de kinderpostzegels Waar zijn ze??? Ja hoor bij het oud papier !!! Maar goed dat ik er nog aan dacht. Misschien liggen ze bij jou ook bij het oud papier... hopelijk niet weggegooid? Je had ze al wel moeten ontvangen. Groetties
ik ben eigenlijk elke middag thuis na 2 uur en anders zijn de buren wel zo allert om wat aan te nemen. ik weet me god niet via welke school ik de zegels heb gekocht. toch maar even google denk ik. heb 3 setjes zegels besteld en koste toch iets van 23 euro samen.
Staat niet op de bon die je gekregen hebt welke school? Bij mij wel. Bij mij hadden ze die trouwens zo in de brievenbus gestopt dat anderen het er nog uit hadden kunnen halen.
Mijn broertje heeft ze ook allang uitgedeeld!Goed dat je een mailtje hebt gestuurd. Mijn broertje had 1 vel per ongeluk bij de verkeerde in de bus gedaan,netjes een briefje bij gedaan,Dat hij ze verkeerd in de bus had gegooit,toen hij aan de deur ging zei die mevrouw niks ontvangen te hebben! sommige mensen grr.. Dus nu heeft mijn moeder haar vel gegeven,dat de goede mevrouw toch de kinderpostzegels heeft: wat ik hiermee wil zeggen,misschien heeft het kindje ze in de verkeerde bus gegooit..?
Je hebt een soort bon gekregen toen je de postzegels hebt gekocht. Daarop staat de school en een leerlingnummer. Als je vervolgens de school opbelt en het leerlingnummer doorgeeft, dan kunnen zij de leerling aanspreken.
Ik had ze ook nog niet ontvangen en toen ik zag dat het geld was afgeschreven heb ik gebeld naar het nummer dat op het afschrift stond dat ik van het jongetje kreeg dat ze aan onze deur verkocht. Na een telefoontje heb ik ze ongeveer 2 weken later, vorige week, in de bus gekregen.
hier waren ze 4 nov al gebracht een super lief meisej die ik wat extras heb gegeven en de accepgiro heb ik betaald betaal alleen via accepgiro niet anders
ik heb geen briefje gehad alleen een zegel op de deur. heb nog geen reactie op de mail gehad. hoop dit snel te ontvangen