Ik heb laatst hier een topic geopend met het verzoek of er een apart subforum kan komen voor algemene medische vragen. Dat zou meegenomen worden in jullie overleg. Nu opnieuw de dringende vraag of dat forumgedeelte er toch kan komen. Op dit moment staat er een topic in de Lounge over een stinkende vagina. Elke keer als ik de Lounge open, word ik gedwongen om de topic-titel te lezen. En elke keer denk ik: Gatver, moet dat nou?! Ik zal vast de enige niet zijn... Ik vind het gewoon te ver gaan, sorry. In mijn ogen kan dit in een apart gedeelte en moet niet iedereen gedwongen worden om dit te lezen. De titel had sowieso anders gekund. Er zijn zoveel regels hier op het forum, maar zoiets mag gewoon blijven staan. Ik vind het ranzig en niet in de Lounge passen. En dat geldt ook voor alle andere kwalen, schimmeltjes, enz.
Waarom is dat aanstelleritus? Waarom moet ik over andermans stinkende vagina lezen?! Ik kom hier niet voor medische kwalen, dan ga ik wel naar dokter.nl.
je hoeft ook helemaal niks te lezen... En dat je zo moeilijk doet over een titel, ja dat vind ik aanstelleritus Je eigen topic titel is nu net zo 'smerig'... dus dat je het zoooo erg vind zal wel meevallen
Dat hoef je toch ook niet te lezen? Het zit namelijk zo: als je iets aanklikt, dan kan je het lezen Dan klik je het toch niet aan? Overigens staan er zovele andere onderwerpen op de zwangerschapspagina...die ook niks met zwangerschap te maken hebben.....en daar hoor ik je niet over. Ik vind het juist leuk dat je hier, als vrouwen onder elkaar, alles kan bespreken.
Als ik in de Lounge rond kijk, dan hoef ik toch niet steeds een topic tegen te komen over iemands stinkende vagina? Ik ben heus niet preuts, hoor. Hier vaak genoeg met de billen bloot gelegen. Maar ik zit niet te wachten op andermans stinkende vagina. Wat is het volgende onderwerp, kopkaas? Etterende wonden?
Ik klik het topic ook niet aan, geen behoefte om te lezen. Ik vind het onderwerp gewoon niet in de Lounge passen, net als alle andere medische kwalen. Dat mag toch?! Waarom kan dat niet in een speciaal hoekje, net zoals dat heel veel andere dingen op het forum opgedeeld zijn? Bij Zwangerschap heb je toch ook een speciaal subforum voor gezondheidsvragen? Waarom kan er dan geen algemeen gezondheidsgedeelte komen? Soms staan er meer gezondheids-en medische klachten topics in de Lounge dan andere onderwerpen.
Je leest toch alleen de titel en als je dat niet aanstaat hoef je toch niet het hele topic te lezen... Is het probleem serieus dat er de woorden 'stinkende vagina' in de titel staan?
sorry maar ik vind dat je je aanstelt, bij een reclame voor vaginale schimmel tabletten bel jij ook rtl op?
Jeetje, wat een overdreven en aanvallende reacties weer... Ik vraag alleen om een apart forumgedeelte voor medische vragen, meer niet. Als je er meer van wilt maken, ga je gang!
Jij begon.... . Ik vind sommige topics ook echt tenenkrommend, dan lees ik het toch niet. Als er weer eens over de zoveelste schoonmoeder wordt gezeurd, of iemand die zich afvraagt of er nog een lekker erwtensoep recept is ( Google, duh... ). Niet zo aanstellen dus. En nu ga in het vagina topic lezen, want dat had ik helemaal gemist!
Ik snap wat je bedoelt... Volgens mij is het aanpassen van de titel wel voldoende Bijvoorbeeld: help: probleem met geslachtsdeel ( niet lezen als je aan het eten bent)