Een van Gijs zn oogjes ziet wat waterig, rondom een klein beetje rood (iets donkerder van kleur dan de ander) en t lijkt ook ietsje opgezet.. In het oog zit van dat geel/groenige "spul" en als ie in zn oogje wrijft ( ik zou daardoor denken dat het jeukt) smeert ie dat ook uit in zn wimpers.. Is er iets wat ik meer kan doen, dan voorzichtig schoonmaken met afgekoeld gekookt water? Ik ben een beetje bang dat t morgenochtend wel eens dicht geplakt kan zitten... Gijs is ook nog (neus)verkouden.. zo af en toe komen er ook van die geel/groene snotters uit zn neus... en hij vind t zoooo fijn als ik dat met een tissue even weg wil vegen NOT..:x hahahaha
inderdaad met afgekookt lauw water en een watje schoonmaken. Wel goed in de gaten houden dat het niet te lang blijft. Anders moet je ff langs de HA voor een zalfje.
En neusspray gebruiken voor z'n neusverkouden. Omdat het in verband staat met elkaar.. Dit was het advies wat ik kreeg van de HA toen Finn z´n oogjes ontstoken waren.
idd, gekookt water gebruiken (afekoeld he?), maar als je zalfje haalt, dat werkt echt super, dan is het met een dag al verbetering,
Je kan het ook schoonmaken met afgekoelde kamillethee. Goed in de gaten houden en anders naar de huisarts voor een zalfje zou ik zeggen.
En als je nog borstvoeding geeft, kan je er een druppeltje bv in doen, dat werkt hier altijd perfect!