hoii, we zitten er aan te denken om eventueel de stokke Xplory aan te schaffen maar nu ik even aan het kijken ben op hun site kom ik de Stokke Izi Go en de Stokke Izi Sleep tegen. Volgens mij is het allebei een autostoel die je vervolgens op de wagen kan bevestigen, maar wat is nu het verschil en waar moet ik voor gaan?
Hoi Noallie, Wij hebben vorige week vast de stokke Xplory besteld met de Izi go. Ons werd geadviseerd de Izi go aan te schaffen omdat hij ten eerste lichter is en makkelijk met een autogordel vast gezet kan worden in de auto. De Izi sleep is iets zwaarder en kan in lig stand gezet worden. Voor in de auto moet je een soort van bevestiging kopen waarop je de Izi sleep vast klikt. Volgens mij kan de Izi sleep ook op de kinderwagen gezet worden weet ik niet zeker hoor. De go wel. Succes met je beslissing!
Eens met Butterfly haar uitleg, maar ik zou zelf juist voor de iZi Sleep gaan. Waarom? Nah, aangezien ons baby'tje zo meteen soms redelijk lange stukjes in de auto moet (uurtje heen, uurtje terug) wil ik liever dat de baby plat kan liggen. En ik hoef niet ver te lopen met die relatief zware iZi Sleep. Vandaar.