hoi hoi ik moet om 3 uur naar de huisarts met dice maar nu begon het hier net aardig te sneeuwen en er komt nog heel wat aan en het is ong een half uur lopen naar de huisarts nu heb ik een probleem ik heb geen regenhoes voor onze kinderwagen hij ligt al in de buggyzit en laatst begon hij al te mieperen toen hij een stukje nseeuw in z'n gezicht kreeg nu heb ik een buggy die kan helemaal plat en daar zit wel zo'n regen hoes bij zou ik hem voor 1x daar in kunnen vervoeren naar de huiarts hij is nu 4 maand we hebben verder geen auto heb wel een fiets maar kan hem moeilijk al in het fiets zitje zetten hahah dat doe ik pas als hij goed kan zitten(8 maand ong) groetjes marline
als die buggy helemaal plat kan is het volgens mij niet erg voor 1 keertje...je zal toch naar de dokter moeten. Succes!
Mijn zoontje zit sinds dat hij 3,5 maand is in de buggy.. Op vakantie was dat onze enige keuze (met dank aan Schiphol) en nu wil hij niet meer liggen in de bak! Als je niet elke dag uren wandeld kan het geen kwaad hoor. Het is in principe vergelijkbaar met een maxicosi. En als hij zijn hoofdje goed recht op kan houden is er al helemaal niets aan de hand.
heel erg bedankt kan ik met een gerust hart gaan wandelen hij kan z'n hoofdje al vanaf 1 maand rechtop houden hij wil nu steeds zitten ja hier blijft de sneeuw liggen vindt sneeuw best leuk hoor maar alleen als ik nergens heen hoef haha
kan best voor een keer hoor marline! ik weet niet of je een voetenzak hebt, dan leg je hem daar lekker in! dat is ook niet zo hard voor z'n ruggetje...