Wat is het verschil tussen symptomen ovulatie en zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KilleLove2, 27 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KilleLove2

KilleLove2 Actief lid

14 aug 2015
    130
    2
    18
    Belgie
    Nog een paar dagen en dan zou ik ongesteld moeten worden.

Echter zit iedereen om me heen te zeggen dat ik zwanger zou kunnen zijn...
    Ik zou eigenlijk NIET zwanger willen zijn wegens dat ik er reeds 2 heb en dit genoeg vindt, maar wegens mijn ouderdom willen ze mij niet sterriliseren.

Nu heb ik ook endometriose en probeer al een jaar men hormonen terug op punt te krijgen. Reeds aan men oude pil terug begonnen na de spiraal en soort van ontwennings periode. Laatste 4 maand ging alles goed. Volgens schema ongesteld, kon men ongesteldheid voelen etc.

Nu afgelopen maand had ik geen echte normale bloeding, dacht tjah Weer een beetje ontregeld zoals daarvoor. Nu afgelopen 2-3 weken regelmatig ongi klachten, meer slijmafscheiding en veel meer honger. Totaal emotioneel; zoals huilen als je nog maar aan iets denkt. Als je geen knuffel krijgt of juist wel.

Ik weet een test zou beste antwoord geven, maar heb altijd al verlaagd HCG gehad dus ik wacht wel af maar al die gedachten, maken mij zo zo gek.

Ik zit aan de pil,maar dat was met de eerste ook zo :(

Wat is nu het grootste verschil tussen OVU symptomen en ZWANGERSCHAPS symptomen ????

Gewoon zodat ik even van me kan afzetten. Hopelijk breekt er normaal bloeding door om nu en 1;5 week.

Deel Deze Pagina