Ik wil graag een verlanglijstje maken via een website en dat achter op het geboortekaartje laten drukken, echter via welke site hebben jullie hier ervaring mee? Ik wil graag verschillende dingen, zoals speenkoorden, boekjes van Pauline Oud, koffertje met naam, vele dingen heb ik gezien op website's hoe hebben jullie dit gedaan?
Via lijstje.nl kun je een heel makkelijk lijstje maken met website erbij. Mensen kunnen het aanvinken en dan gaat het van de lijst af zodat je het niet dubbel krijgt. Je kan er ook spullen opzetten die je niet weg kan strepen, bijv. cadeaubonnen ofzo. Groetjes!
Mag ik vragen waarom je eigenlijk een verlanglijstje wil. Is het omdat je al veel hebt en geen dubbele dingen wilt ? of liever alles naar je eigen smaak etc hebt ?
Omdat ik al enorm veel kleding heb, de babys kunnen denk ik de eerste 3 maanden elke dag iets anders aan, en ik heb ook al veel grote dingen... Daarbij woon ik klein, ze hebben dus niet zo n groot kamertje past net 1 grote commode en 2 bedjes in, als ik straks heeel erg veel poppen knuffels en speelgoed krijg, dat gaat nooit lukken hahah... en ik heb inmiddels dingen al dubbel gekregen omdat ik een tweeling krijg, maar heb van 3 koppels hetzelfde gekregen, zit dus nu al met 6 nijntje knuffels haha.. dus beetje daarom eigenlijk...\ Kan dan beter een idee geven van wat we nodig hebben of wat we graag zouden willen, ipv dat we zo met 12 nijntjes zitten bijvoorbeeld
Het hoeft overigens niet mijn smaak te zijn, het is voor de kids... dus vind dat niet zo belangrijk die vinden gelukkig alles leuk!
Haha, nou dat is maar afwachten hoor; ook kindjes vinden niet alles leuk Succes met je lijstje. Ik had er ook eentje gemaakt maar uiteindelijk niet aan mensen gegeven, alleen familie. Voelde me toch wat bezwaard merkte ik. Nu ben ik zelf alles van mijn lijstje aan het kopen .