Ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen dus plaats ik het maar hier neer. Vanaf begin volgend jaar openen mijn moeder en ik onze winkel. Wij gaan samen een winkel openen met tweedehands baby en kinderkleding en spullen. Dit met als doelgroep jonge/tiener moeders , alleenstaande moeders (ook papa's natuurlijk) en voor mensen die het gewoon niet breed hebben. Wij zijn natuurlijk altijd op zoek naar spulletjes die wij kunnen/mogen overnemen. Dus mochten jullie wat spulletjes hebben waar je vanaf wilt dan nemen we ze graag over. Ook hebben wij een site ( hij is nog niet helemaal klaar) Dus als jullie een kijkje willen nemen zouden we het ook leuk vinden als je evt een berichtje achterlaat Groetjess
Ik denk niet dat je hier je bericht mag plaatsen, ivm het maken van reclame. Ik heb even op je site gekeken, maar ik vind het er eerlijk gezegt niet echt professioneel uitzien. Maar goed ik lees dat de site nog niet helemaal af is. Ik heb helaas geen spulletjes voor je, maar vindt het wel een goed initiatief en wil je veel succes wensen.
Ik heb ook zo'n winkel. Dus ik heb geen kleding en spulletjes voor je. Maar een link plaatsen mag niet hier helaas succes ermee!
@ consider : Nee is misschien geen professionele site (we zijn er ook mee bezig) maar het hoeft ook geen super professionele site te worden. @: Angel eyes: oke dan ! heb de link maar verwijderd
Miracle, Heb wel een vraagje. Hebben jullie al een bedrijfspandje? Ik ben er al een tijdje naar op zoek, maar is opzich best heel prijzig
wat je wel kunt doen is de site als website neerzetten hier bij je profiel. Als mensen het willen weten wat je zite is zeg je dat ze maar op je website link moeten klikken. Zo doe ik het ook
Leuk! Ik heb je een PB gestuurd voor de link. Angel Eyes, ik ga nu ook even op jou site kijken. Ik wist het niet. En waarom niet een hoekje hier op de site waar je je "commerciele link" kunt plaatsen ( tegen een kleine vergoeding ofzo)
@bosi Goed plan! Ik ben al in contact met de reclametak van zwangerschapspagina. om een betaalde link te plaatsen, maar dat is nog best prijzig voor een beginnend bedrijfje. Nu begint het bij ons redelijk te lopen dus met een paar maandjes gaan we dat doen. Maar ik stem voor een commercieel hoekje van actieve leden. Anders krijg je mensen die zich alleen maar gaan aanmelden voor het plaatsen van een link.
ik vindt het een heel goed initiatief van je, ik zelf stuur alle oude kleertjes van mijn zoon naar een meisje wat ik ken die het indd niet breed heeft en ook een jongetje heeft gekregen dus ik kan je helaas niet helpen maar nogmaals , heel goed van jou en je moeder. succes ermee