Aerosleep

Discussion in 'De babyuitzet' started by Bonkie, Jul 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Hoi Dames,

Ik wil graag een aerosleep kopen, maar ik ben opzoek naar de roze hoeslakens hiervan, alleen zijn deze niet meer te krijgen via de leverancier.

Nu heb ik overal gezocht en gegoogled, maar ik kom daar alleen wit en creme kleur tegen.

Wie weet waar je dus een roze hoeslaken maat 70x140 kan krijgen.
    Via winkel of webshop of particulier?

Wil hem zo graag in het roze hebben!

2. Ladyhelga

Ladyhelga Actief lid

Jul 2, 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb deze gekocht bij babypark Kesteren een aantal weken geleden! Ik heb even op de website gekeken, maar daar staat hij trouwens niet vermeld in de kleur roze, vreemd..
    Verder zou ik het ook niet weten, succes met zoeken!

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Babypark heeft ze ook niet meer helaas..

4. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,974
    136
    63
    Ik heb laatst de blauwe versie gekocht, gewoon bij de Prenatal. Heb er niet op gelet of zij ook een roze versie hadden, maar wie weet!
    Succes!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb de roze twee maanden geleden bij de babyplanet gekocht.

6. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Bij Babyplanet idd. wij verkopen ze nog gewoon.

7. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Welke is dit dan? Ze zijn uitlopend bij Aerosleep zelf.
    Babyplanet A'dam heeft ze nl niet meer. Kunnen jullie onderlinge zending doen? Of moet ik echt naar jullie komen?

8. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Ik sta zelf in Breda en we hebben een winkel in Oud gastel. Onderlinge zendingen kan, maar meestal moet je er dan wel wat langer op wachten.

9. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    ik heb ook een aerosleep maar je hoefd van dit merk geen hoeslakentjes te hebben ik heb op advies van de verkoopster gewoon jersy hoeslakentjes van een ander merk gekocht.Als er maar geen katoen inzit.

10. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik werk zelf voor prenatal, en weet dat het dan geen nut heeft.
    Dit heb ik op de verkooptraining van Aerosleep geleerd.
    Het effect werkt alleen met de bijpassende hoeslakens! Dus vandaar dat ik echt opzoek ben naar de roze. Anders hoef ik ook geen aerosleep aan te schaffen.

11. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ach ik heb het pas in December nodig :D Maar wat kan ik nu het beste doen om deze naar A'dam te laten komen? Naar deze winkel gaan, of jullie bellen?

Prenatal heeft ze niet meer, heb in de computer gekeken maar overal 0 voorraad. Babydump gebeld ook niets, Babypark gekeken intern ook niets... :(

12. natjes

natjes Niet meer actief

Al aan textiel verf gedacht? Koop je de witte, pakje dylon textielverf lichtroze en je hebt hem ook!

13. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ja had ik ook aan gedacht, maar dat wordt weer afgeraden..

14. Ladyhelga

Ladyhelga Actief lid

Jul 2, 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bonkie, ik heb ze net nog zien liggen bij Babycentre in Duiven (stuk of 3). Zij hebben ook een webshop, maar ook daar staan ze wederom niet op vermeld. In de winkel hebben ze hem dus nog wel, misschien kun je bellen en vragen of er een mogelijkheid bestaat om ze op te sturen? Ik zie namelijk dat je uit Amsterdam komt en Duiven (bij Arnhem) is nou niet bepaald naast de deur..

Succes en laat je ff weten of het gelukt is?

15. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik zal even kijken...

16. mmuisje

mmuisje Bekend lid

Dec 23, 2008
    589
    0
    0
    De site van babypark klopt niet altijd hoor... staat heel veel niet of nog niet op, hebben ze toen tegen mij gezegd. Ik zou zelf even mailen of een belletje eraan wagen, misschien kunnen ze je dan wel helpen! Succes

17. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik heb gisteren de kamer gekocht bij babypark, dus vandaar dat ik weet dat geen enkel filiaal 70 x 140 heeft. wel nog ledikant formaat, maar niet de tussen maat.

18. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Je bent dan een beetje verkeerd voor gelicht. Alleen met de aerosleep hoeslakens heb je het effect. Wij laten dit altijd zien in de winkel met de luchtpaal met een balletje erin. Wanneer je een aerosleep met het aerosleep hoeslaken erop legt blijft het balletje bovenin omdat er lucht doorheen kan. Wanneer we het zelfde doen met een aerosleep en een badstof of jersey of katoenen hoeslaken valt het balletje direct naar beneden omdat daar de lucht niet goed doorheen kan.

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

en hier was de vertegewoordiger van de aerosleep aan het verkondigen dat dat wel gewoon mocht. flanel niet maar jersey wel

20. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    @Bonkie, kunnen jullie niet rechtstreeks bellen naar de fabrikant? Misschien hebben ze nog iets liggen voor je?

Je kunt naar de winkel in A'dam gaan en zeggen datze ze in Breda/oud gastel nog wel hebben en of er een mogelijk is dat ze het naar A'dam halen.

Share This Page